• guild

Jag har hittat min biologiska mamma!

Svartfot skrev 2008-11-11 18:00:51 följande:
    GJORT EN UPPDATERING NU!!
    då hade hon din storebror när du blev adopterad eller...!
    (¯`♥ *(¯`♥ Säg till, om ni vill hälsa på i mitt galleri, så släpper jag in er... (¯`♥ *(¯`♥*
  • guild
    Svartfot skrev 2008-11-11 18:32:57 följande:
    Ja, det är ju det som inte stämmer, eller iallafall inte med det jag trodde mig veta!! Han är ju bara 1 år äldre än mig!Fattar ingenting, blir bara mer och mer snurrigt ju...
    men då hade hon redan ett barn som ogift...förstår att det snurrar som sjutton. När får du brevet?
    (¯`♥ *(¯`♥ Säg till, om ni vill hälsa på i mitt galleri, så släpper jag in er... (¯`♥ *(¯`♥*
  • guild
    Svartfot skrev 2008-11-11 18:35:41 följande:
    Det skickas nog från Stockholm imorgon tidigast...då kommer även mer bilder på övrig släkt Men imorgon får jag ett mail från AC från det som kom fram när Telma pratade med min biologiska mamma.Kanske står något redan där, men vem vet...
    hoppas du får svar, annars får du ställa frågorna...även de obekväma. Tror det är viktigt att du får det...!
  • guild
    Svartfot skrev 2008-11-11 18:38:45 följande:
    Ja efter detta känns det som vad som helst kan komma fram...
    det är inte mer än rätt att du får svar på t.ex varför jag och inte min bror.
    hur kunde du välja mig...etc....annars gnager det inom dig ändå. Svaren kanske är obehagliga, men det är kanske bättre att veta,och åka berg o dalbana med alla känslor ett tag...och fylla hålet...än att vara ovetande och fundera.Så tror jag att jag skulle känna...
  • guild
    Svartfot skrev 2008-11-11 18:44:31 följande:
    Ja, jag tror du har rätt.Känns som hela mitt inre är i uppror Vet inet vad jag ska säga...
    tror du kommer att gå igenom flera faser..blir säkert jobbigt, alla känslor...glädje och ilska och alla funderingar...kan du inte skriva ner allt, det brukar ju vara bra...t.ex blogga här, men gör så bara du ser bloggen. kan vara bra att få alla känslor på pränt.
  • guild
    Svartfot skrev 2008-11-25 21:39:42 följande:
    UPPDATERAT I TS!
    jag ryser...vilket öde.. Nu har du fårr svar och ett stort grattis till dig, svartfot.
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
  • guild
    Svartfot skrev 2008-11-25 22:07:06 följande:
    Tack, fast nu kommer andra frågor istället Just nu är allt väldigt förvirrat...
    förstår det. det kommer säkert att poppa upp frågor hela tiden.
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
  • guild

vad kul...ryser, så glad för din skull.

Nu vet inte jag vad ni har för teleabbonemang, men jag har tele2 kompis utland...toppen. Det kostar några ören att snacka hur länge som helst., i timmar om det är så.Sen betalar man en grundavgift...kommer inte ihåg vad det var...tror det är på 59:-/mån.
    Men nu har jag ju skype också och ringer över, och det är ju noll kronor där

• guild
    Svartfot skrev 2008-12-30 13:07:34 följande:
    UPPDATERAT LITE IGEN...
    oj, du får gå en snabbkurs i språket...nyårskramar till dig svartfot!
  • guild
    Svartfot skrev 2008-12-30 13:18:10 följande:
    ja, en väldigt snabb...Tror jag är körd i spanska språket
    kan du inte översätta vissa ord, så du får ett någorlunda sammanhang och vet ungefär vad som står.Finns ju ordlistor på nätet.
  • guild
    Svartfot skrev 2008-12-30 13:30:58 följande:
    hennes handstil och mina ögon passar inte så bra ihop har försökt att se, men det blir ingen översättning som låter bra, eller om det ens blir någon överhuvudtaget Dåliga översättnings program...
    hmmm...inte lätt då!
  • guild

*ryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyser* wow, vilken känsla

• guild

jösses...förstår att det snurrar...vad konstigt med så olika uppgifter. Fortsätter läsa, så jag hoppas du uppdaterar hela tiden Kramisar/

Svar på tråden Jag har hittat min biologiska mamma!