• citron72

All gravsymptom har upphört

Jag har varit gravid tre ggr tidigare, första gången fick vi en dotter som idag är fyra år, det två andra ggr fick jag MA i vecka 8 som upptäcktes på VUL i v 12, samt MA i vecka 6 som upptäcktes i V8. Nu är jag gravid för fjärde gången, och berkäknas vara i v 7. Jag har under de två senaste veckorna mått jätte illa,, spytt dagligen och haft svårt att äta, jag har varit helt sänkt och sovit dag som natt. I fredags försvannn plötsligt all gravsymtomer what so ever, inga spända bröst, inget illamående, kan äta all mat igen och är pigg. Kan det vara ett MA igen, eller är det nån som varit med om att symptomen helt plötsligt upphört efter två veckor. MIn första grav som resulterade i ett fött barn så mådde jag illa i fram till vecka 17 utan nån som helst backning.

• Svar på tråden All gravsymptom har upphört
  • Emerun

Min andra grav så mådde jag illa i 1vecka, därefter ingenting, inga spända bröst, ingen trötthet, inget illamående, kännde alltså absolut inget, å det gick ju bra, att alla dina symptom har försvunnit behöver inte betyda missfall el så.

• citron72

Åh tack för snabbt svar, det känns bara så skumt att det skulle gått över bara över en natt, men då finns det hopp mao

• Coca cola light

Nu vill jag inte göra dig orolig men mina symptom försvann och i torsdags gjorde jag ett vul som bekräftatde att mitt foster hade dött ungefär då symptomen släppte.

• gedansk

hej

Jag hade gravsymtom fast det var ett MA så om du är orolig och har haft MA så skulle jag ringa kliniken och be att få ett VUl. Det är verkligen jobbigt att gå omkring och inte veta.
    lycka till håller tummarna att allt är ok mvh jeanette

• citron72

Hej, Det märkliga var att all symptom försvann i två dgr, sen kom det smygande tillbaka, gjorde ett VUL nu i veckan och då såg vi ett tickande hjärta, men den här oron gör mig galen, ska få göra ett VUL igen om två veckor, så det känns bra, allafall med en historik med två MA bakom sig. Coca Cola ligth, beklagar det inträffande, själv var jag oxå helt säker på att det här var ett MA.

//Citronen

• gedansk

hej citron härligt med lite goda nyheter i höstmörkret, hoppas att de kommer att bli ett tickade hjärta hos också någon gång. Coca cola light var i liknade situation för 2 veckor sedan :(
    mvh jeanette

• Bionic

Skönt att allt såg bra ut!

Mina symptom försvann i v7 i några dagar, men kom sen tillbaka med större kraft än innan! Är nu i v10 och knaprar bl.a. Lergigan mot illamående.

Har som dig en tung ryggsäck med 3 MF, så det är klart att man blir orolig.

Håller tummarna för dig.

Svar på tråden All gravsymptom har upphört