• Anonym (TRÖTT!!!!)

brukar er karl duscha UTAN att ni ska behöva säga till?

börja tröttna rätt rejält nu på att få säga till honom vareviga vecka!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-06 21:10
    BIG NONONO, han duschar inte en gång i veckan. blev lite fel formulerat där!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-06 21:13
    och nej jag vägrar pussa honom och ta på honom när han är sådär ofräsch.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-08 13:08
    vill inte att ni ska idiotförklara min man, han är inne i en depression, och jag ville bara ahe tt svar på min fråga inte veta vad ni tyckr om min man. fyfan vad ni är elaka!!

• Svar på tråden brukar er karl duscha UTAN att ni ska behöva säga till?
  • miniinatta

Min sambo duschar flera gånger om dagen .. Får nässtan säga till han att inte duscha så ofta ! :P

• Anonym
    hej att skrev 2008-11-06 19:50:38 följande:
    Inte ens "raggartvätt"?
    Självklart sköter jag min hygien ändå om det är vad du menar? Så gott jag kan. Har aldrig luktat illa. Men vissa gånger har jag inte kunnat tvätta håret själv på flera veckor. Men då har jag fått hjälp.
  • Anonym (svärmor)

Jag har duschat ca: 20000 gånger i mitt liv,då har jag tagit bort några år då jag badade i balja,och inte tagit med simhallen,hur gammal är jag då tro.
    De blev lite matte här,ja mer än en gång i veckan har de blivit annars hade jag väl skrivit detta från andevärlden.
    Hur gammal är jag?

• War

jag klarar minsann att tvätta snoppen UTAN att ha en hjälpmamma som säger till mig när.

• Bullen86

sambon duschar vaaaarje dag.. ibland 2ggr/dag.... kan ju inte gå till jobbet "skitig" säger han.... :)

• jeanettte

ööö ska man behöva säga åt ngn att duscha?

• Loopington

Hehe, jag får snarare säga åt honom att INTE duscha, han luktar så mycket godare naturell ;-D

• Polly S

varför?

Anonym skrev 2008-11-06 19:49:24 följande:
    Men jag klagar inte eftersom jag själv har fått stränga tillsägelser av min läkare att inte duscha för ofta, max en gång i veckan.
  • Fru X

Ja han duschar självmant varje dag.
    Skulle inte släppa ner honom i bingen annars.
    Inget vi har behövt "diskutera" ens

Svar på tråden brukar er karl duscha UTAN att ni ska behöva säga till?