• Sparrow

#8 Vi gravida från... (forts)

Tittar förvirrat in en sväng... min lilla kejsare sover efter ett mål mat och jag försöker strävsamt ta mig fram till datorn.

Vi mår bra, det är första dagen ensamma hemma utan pappa och det har gått riktigt bra. Gossen är två veckor idag. Man kan inte säga annat än att han var punktlig. Precis på utsatt dag!
    Jag ska försöka uppdatera min presentation med lite förlossningsstory etc.

Hur mår alla andra?
    Jag har noll koll och har endast amning i huvudet just nu *kliar mig på honeskalpen*

Kram på er och jag hör av mig mer när jag har landat ännu mer...

• Sparrow

Hej allesammans

tar för tillfället en paus från att sitta och stirra på min vackra son... det är svårt att slita sig åste jag säga.
    Natt och dag flyter ihop och för tillfället tycker jag att jag inte gör så mycket annat än sitter med tuttarna i vädret. Men det är det ju värt! Så missförstå mig rätt.

Vi försöker så sakteliga hitta våra rutiner. Lill-grabben är 4 veckor idag. Jag kan inte fatta att det redan har gått så många veckor sedan han föddes...

Tack för alla gratulationer och ursäkta att jag inte svarar/svarat på alla. Jag har helt enkelt inte prioriterat datorn alls.

Måste bara göra ett inlägg när det gäller det här med smärtlindring. Ryggmärgsbedövningen var verkligen inte mitt förstahandsval, men när jag väl låg där och spydde som hon i exorcisten så blev valet lätt! Så jag säger som samtliga innan, ha ett öppet sinne och ta det som det kommer. Man vet inte hur man kommer att reagera när man väl ligger där.

Jag har ännu inte hunnit skriva om min förlossning på min sida, men det kommer.

Nu ska jag ta min lilla kejsare och strutta in i köket för att laga käk till tuppen.

Kram på er!

• Sparrow

Uppdaterar mig!

FÖDDA:
    Skatti, en flicka
    Idgie06, en flicka
    Ainomia, en pojke
    Stolt blivande IVF mamma, en pojke
    susanne78, 1/11 en Loke, 3720 g, 51 cm
    mianmy, 1/11, en Felix, 3030g, 49 cm
    Blombukett, 10/11, Oscar, 3780g, 53 cm
    lilla drake, 12/11, en pojke
    Solstrålen, 15/11, Oliver: 3640 gr, 53 cm
    Sweedy 17/12. Elias och Elliot
    Nueva 20/12, en pojke
    SatuJonna 28/12, en liten Engla: 3990g 52cm
    Lonev 8/1-08 en flicka: 3680g, 51cm
    MissMommy 16/1, en kille och en tjej!
    Fairy1 3/2 Felix 3410g 50cm
    Elegant 11/2, en flicka 4120g 52 cm
    Catta80 22/2, en liten Erik 3330 g, 50 cm
    Noi 13/2, Henry: 3590 g, 53 cm
    Shoppingfia, flicka 3585 g, 51 cm
    S woman 17/2, en pojke 3890 g, 54 cm
    MillaMolla 27/2 Viggo 4200g, 53cm
    Joys, 19/3 Tilda 3245g, 51cm
    Mignonne, en kille 3065 g, 49 cm
    JessanA, 1/9-08, en pojke 4050g, 54cm
    QQQ, 3/11, pojke!
    Sparrow 5/11, en pojke, 4135g, 52 cm

Beräknad förlossning december
    Kråkan Krax 2 december
    Puppy5 2 december
    Fröken Lisa 18 december

Beräknad förlossning januari
    Dallas 2 januari
    Missetass 19 januari

Beräknad förlossning februari

Beräknad förlossning mars
    Kyoko 5 mars
    Nirakanna2 14 mars
    Babylove84 25 mars

• Sparrow

Hej tjejer!

Grattis frökenlisa!
    Nu är min sida uppdaterad med bild och förlossningsberättelse för den som är intresserad!

Kram på Er!

• Sparrow

Misse:
    Säger grattis även här!
    Själv sitter jag och vaggar den lille kejsaren. Han har en grinig dag idag, vill sova men vaknar stup i ett för att det kör i magen. Den lille stackaren!
    I veckan är han redan 3 månader.... vart tog tiden vägen? Så lång väntan och strävan och så kommer det väl att säga vips så är han tonåring... Men vad jag njuter av honom varje dag!

Har förresten nu införskaffat mig en laptop så snart kommer jag att vara mer anträffbar igen (tror jag... *skratt*)

Kram på er allesammans!

Svar på tråden #8 Vi gravida från... (forts)