Galen fråga - vitala delarna på en ak4 ?
Någon som har en man som är officer eller liknande? Som kan ta reda på vad de vitala delarna på en ak4 är?
Någon som har en man som är officer eller liknande? Som kan ta reda på vad de vitala delarna på en ak4 är?
haha det är jag som är med i hemvärnet..
sär skriven skrev 2008-10-24 15:44:48 följande:
Jaaa, det är klart.
haha låter bra... stilpoäng är det bästa ;)
Ni är så kloka allihop...
Staaaajl points!
Men hoppas att du får ut mer av det här än staaajl poooints.
Du vet precis vad jag är ute efter gumms...
sär skriven skrev 2008-10-24 15:50:18 följande:
WOHOOO! I knöööw it åååll.
Vem ska jag berätta om ammo och vapen o grejer för? Och vad får jag ut av det?
Och mina damer och herrar svaret var underbeslag med bult och avtryckarhus.... tack för hjälpen
WOHOOO!
Det finns ju även kvinnor i försvaret som säkert kan svara. Jag är inte expert på ak4 men jag använder den emellanåt på övningar. Du kan plocka isär ganska många delar och fler än nödvändigt säkert. Men säkert bort mot ca 10 delar om man räknar in massa grejande vid slutstyckesdelen.. Säkert ännu fler men det sparar jag till en expert, ev kanske en man?! 🙃
Det finns ju även kvinnor i försvaret som säkert kan svara. Jag är inte expert på ak4 men jag använder den emellanåt på övningar. Du kan plocka isär ganska många delar och fler än nödvändigt säkert. Men säkert bort mot ca 10 delar om man räknar in massa grejande vid slutstyckesdelen.. Säkert ännu fler men det sparar jag till en expert, ev kanske en man?! 🙃