Hur ser ett liv ut?
Jag undrar hur ni unga föräldrar har det med tex boende, bil, jobb, sambo? Ja alls som rör sig runt livet....
Jag undrar hur ni unga föräldrar har det med tex boende, bil, jobb, sambo? Ja alls som rör sig runt livet....
Jag fick min äldsta son när jag var 17. Då bodde vi i en trea i ett hus med två lägenheter, vi hade egen trädgård, ny bil och sambon hade fast jobb.
När jag var 18 kom barn nr 2, ett år senare köpte vi hus oh gifte oss.
Nu är jag 27, har 3 barn och är gift med pappan till barn nr 3.
Vi har alla barn på heltid, mina två stora är hos sin pappa varannan helg.
Jag var hemmafru fram tills minste pojken var 1,5 år och jobbar idag som säljare på Securitas Direct
Jag är 22år, 2 barn födda 06 & 07, ensamstående/särbo med en annan man än barnens pappa. Tanken är att vi ska flytta ihop såsmåningom.
Jag bor i en villa på 120kvm, har körkort och bil, jag pluggar 100% till uska samtidigt som jag jobbar lite extra då och då om jag behöver.
Med tanke på omständigheterna, och att barnens far inte betalar mkt mer än underhåll, så tycker jag att jag har god levnadsstandard trots att den inte är optimal.
Är 23 år, väntar mitt andra barn. Son på 1 år, gift med barnens pappa, boende i en radhusliknande lägenhet i stan, har bil, just nu är båda föräldralediga (han med sonen och jag i väntan på bebisen som är beräknad om 4 dagar ) Han studerar normalt och jag är bara några få hp från lärarexamen, kommer börja jobba så snart föräldraledigheten med nr 2 är slut, d v s i höst/jul nästa år.
jag och min sambo bor tillsammans i en fin trea i stan. jag jobbar på ett café och han har eget företag. båda har körkort och han har en bil som vi båda kan köra. vi försöker nu skaffa barn.. :)
Jag har 2 barn en 5½ år och en 1½ år. Bor i lägenhet tillsammans med barnens pappa. Han har fast jobb jag har ett vikariat, ingen bil eller körkort.. när älsta dottern föddes var jag 18 och min sambo 21år vi bode i lägenhet han hade fast jobb.
Jag och sambon bor i en 3:a på 78kvm(bostadsrätt) i en stad utanför Gbg(Mölndal). Vi bor väldigt centralt och nära till det mesta. Jag har gymnasieutbildning(är undersköterska). Min sambo är utbildad elektriker. Han har körkort och bil. Jag ska skaffa körkort inom en snar framtid. Vi har vart förlovade i 1 1/2 år och vart tillsammans i 2 1/2 år.
Sist men inte minst har vi våran dotter som nu är 4 månader och 1 vecka!
Jag är 19 år och sambon 22 år.
Jag är 19 år och mammaledig med min dotter som är två månader. Bor tillsammans med samt är förlovad med hennes pappa och vi bor i en 2a på 71 kvm. Sambon har körkort och jag håller på att plugga till mitt. Vi har inte bil, men bor så pass centralt att vi inte behöver det heller :) Sambon arbetar och jag ska plugga vidare på högskolan efter föräldraledigheten.
Glömde säga att sambon är 21
Ojdå! Se vad alla unga mammor kan.. Om jag ska vara ärlig så trodde jag inte att det ändå fans så pass många som har det så bra. För här i våran by (Tomelilla) är det då allt för många som går på soc och inte lever med Pappa.
Jag är själv snart 21 och min sambo snart 23. Vi väntar våran första som SKA komma ut den 30/1. Vi bor i en villa på 110 kvm, som vi köpte två veckor innan vi fick reda på att vi skulle ha barn! Ägen även en Volvo v70 2001 T5, sambon ska så klart ha en bil med ös i. Hehe. Två hundar har vi med, jobbiga så dana. Hehe. Han är höginkomstagre så jag är hemmafru som han trivs med, men så fort jag kan få jobb ska ha det. Vill också ha pengar på mitt bankkort! Förlovade är vi med, men det blir nog snart att vi gifter oss. Han vill gifta sig i Thailand så vi får se...
Jag säger bara ha det bra alla BRUDAR!!!