Hur ser ett liv ut?
Jag undrar hur ni unga föräldrar har det med tex boende, bil, jobb, sambo? Ja alls som rör sig runt livet....
Jag undrar hur ni unga föräldrar har det med tex boende, bil, jobb, sambo? Ja alls som rör sig runt livet....
Jag fick min äldsta son när jag var 17. Då bodde vi i en trea i ett hus med två lägenheter, vi hade egen trädgård, ny bil och sambon hade fast jobb.
När jag var 18 kom barn nr 2, ett år senare köpte vi hus oh gifte oss.
Nu är jag 27, har 3 barn och är gift med pappan till barn nr 3.
Vi har alla barn på heltid, mina två stora är hos sin pappa varannan helg.
Jag var hemmafru fram tills minste pojken var 1,5 år och jobbar idag som säljare på Securitas Direct
Jag är 22år, 2 barn födda 06 & 07, ensamstående/särbo med en annan man än barnens pappa. Tanken är att vi ska flytta ihop såsmåningom.
Jag bor i en villa på 120kvm, har körkort och bil, jag pluggar 100% till uska samtidigt som jag jobbar lite extra då och då om jag behöver.
Med tanke på omständigheterna, och att barnens far inte betalar mkt mer än underhåll, så tycker jag att jag har god levnadsstandard trots att den inte är optimal.
Är 23 år, väntar mitt andra barn. Son på 1 år, gift med barnens pappa, boende i en radhusliknande lägenhet i stan, har bil, just nu är båda föräldralediga (han med sonen och jag i väntan på bebisen som är beräknad om 4 dagar ) Han studerar normalt och jag är bara några få hp från lärarexamen, kommer börja jobba så snart föräldraledigheten med nr 2 är slut, d v s i höst/jul nästa år.
jag och min sambo bor tillsammans i en fin trea i stan. jag jobbar på ett café och han har eget företag. båda har körkort och han har en bil som vi båda kan köra. vi försöker nu skaffa barn.. :)
Jag har 2 barn en 5½ år och en 1½ år. Bor i lägenhet tillsammans med barnens pappa. Han har fast jobb jag har ett vikariat, ingen bil eller körkort.. när älsta dottern föddes var jag 18 och min sambo 21år vi bode i lägenhet han hade fast jobb.