Inlägg från: Stormorsan |Visa alla inlägg
  • Stormorsan

Husqvarna Viking SLE 6570

Är det som jag tror en Husqvarna 2000? Har du någon manual?

I så fall så svarar jag:

1. Det finns en (vit)knapp som man kan haka fast. Kan den ha fastnat inne? Du måste ha en sygnlängd större än 0 för att sy framåt. (gäller i och för sig bakåt också). I mitten av ratten till höger finns en knapp för backning. Kan den ha fastnat?

2. Den övre ratten till höger ställer in stygnlängd, den övre ratten till vänster är sömväljare. Och den nedre ratter ställer in stygnbredd (för t ex zigzag)

3. Elastisk söm ser ut så här: //__//__//__ ungefär.

Jag har manualen inskannad så inboxa mig med din mail så kan jag skicka den.

• Stormorsan
    sjogren skrev 2010-09-06 21:36:21 följande:
    Du som har  manualen till husqvarna SLE  6570 inskannad snälla maila den till mig [email protected]

mvh sjogren
    Det är inte manualen till en SLE 6570 jag har utan till en SL6460. Tror inte att rattarna skiljer sig särskilt mycket dock.
  • Stormorsan
    sjogren skrev 2010-09-06 21:36:21 följande:
    Du som har  manualen till husqvarna SLE  6570 inskannad snälla maila den till mig [email protected]

mvh sjogren
    Har du fått mail?
  • Stormorsan
    Gun-Britt 240 skrev 2011-08-25 14:31:38 följande:

Snälla, snälla, manualen till husqvarna SLE 6570 el. liknande, kan den bli mailad till mig? gba@sjobo.nu
    Tackar på förhand, det står helt stilla utan.

Du har mail.
  • Stormorsan
    Dojjan skrev 2011-10-03 12:51:33 följande:
    Hej!

Jag har också en Husqvarna SLE 6570 och är i stort behov av en manual. Skulle någon vänlig själ vilja maila den till mig så vore jag djupt tacksam! Mailadress: jenolia@hotmail.com

Tack på förhand!

Dojjan har mail.
  • Stormorsan
    nunic61 skrev 2011-10-24 23:02:48 följande:
    Hej!

Jag har också en Husqvarna symaskin SLE 6570 och är i stort behov av en manual. Skulle någon vänlig själ vilja maila den till mig så vore jag djupt tacksam!  Mailadress :   nunic61@msn.com

Tack på förhand

Mvh SlobodanSolig 
    You´ve got mail!
  • Stormorsan
    Hovva skrev 2011-12-29 11:08:46 följande:
    Hej!

Jag har fått en Husqvarna symaskin SLE 6570.Skulle någon kunna maila mig manualen till den eller liknande modell vore det toppen.  Mailadress : roger.hovrin@telia.com

/Roger
    Fixar imorgon, sitter med fel dator nu.
  • Stormorsan
    helebi skrev 2012-01-16 12:56:48 följande:
    Skulle jag också kunna få ta del av manualen skulle jag bli dig evigt tacksam. 
    Mannen jag köpte symaskinen av skulle skicka mig en manual, som dock uteblev..... 
    Så nu sitter jag här som ett fån, med tummen mitt i handen i vad gäller att sy!
    Tack på förhand
    ewa-johansson@swipnet.se 
    You´ve got mail!
  • Stormorsan
    helebi skrev 2012-01-16 12:56:48 följande:
    Skulle jag också kunna få ta del av manualen skulle jag bli dig evigt tacksam. 
    Mannen jag köpte symaskinen av skulle skicka mig en manual, som dock uteblev..... 
    Så nu sitter jag här som ett fån, med tummen mitt i handen i vad gäller att sy!
    Tack på förhand
    ewa-johansson@swipnet.se 
    Funkade inte att maila, din mailbox är full!
Svar på tråden Husqvarna Viking SLE 6570