• Dimitra

Vi gravida från Dr S solstrålar

Mrs Sara -
    Wikimoderator is a very rare female first name.
  • Dimitra
    Mrs Sara - jag håller din stol här i tråden

Lider med dig. Mitt MF hann ju börja innan VUL:et så jag hade på känn att det var över men känslan när allt blev helt uppenbart är fruktansvärd. Ta hand om er där hemma och sörj ordentligt.

• Dimitra

Det känns lite så.

Hur är det med alla?

• Dimitra

Vad härligt det låter. Utan symtomen fattar man ju inte att det är på riktigt

• Dimitra
    Missetass - najs med vadkramp Häftigt med en vild bebis där inne. Hoppas på samma när hen är på utsidan

NUPP-testet är kl 19 ikväll.
  • Dimitra
    Missetass - det gick bara bra. En levande bebis där inne
  • Dimitra
    Missetass - tack

Rutin-UL är 8 december så ganska långt borta än. Hur var det för dig? Var det med hjärtat i halsgropen eller var det att luta sig tillbaka och titta på UL-skärmen?
  • Dimitra
    Missetass - hjärtat i halsgropen får vi nog ha i minst 20 år till. Tänk att man inte kan slappna av alls trots att man uppenbart är med barn, det man kämpat efter i så många år. Häftig tanke ändå när jag tänker på det. Lider ännu mer med de som inte lyckats än. *yr i huvet, har vaknat efter min första förlora barnet-dröm*

Vad underbart att sitta med UL-bilderna och längta Har du publicerat dem nånstans så man får se?

Spännande med tillväxt-UL. Är det nått som görs på rutin där du bor eller är det nått speciellt? Du lär ju kunna njuta då för nått radikalt har knappast hänt det lilla pyret
  • Dimitra
    Fraggelfia - jag köpte ett VUL på IVF-kliniken men det är säkert samma policy för de som får sina betalade av landstinget eller köpt privat IVF.

Fick veta hur plutten låg i livmodern, hur stor den var i relation till beräknad dag och fick en bild.

Gjorde det i 8+0 och då var fostret 15,4 mm och det stämde enligt mina den där BF-snurran.
    The Dimitra universe.
  • Dimitra
    Loppan 6603 skrev 2008-10-27 15:39:02 följande:
    Fraggelfia, i vecka 7 6,7mm ivecka 10 30mm helt otroligt vad de växer i början :)
    En hel millimeter om dagen
    The Dimitra universe.
Svar på tråden Vi gravida från Dr S solstrålar