• Dimitra

Vi gravida från Dr S solstrålar

Får man vara med även om man hade turen att råka bli gravid i behandlings-paus? Kyss Enligt Dr Sol är det stor sannolikhet att det är FET-stimuleringen som satt i och påverkade mina hormonnivåer även i lyckade cykeln.

Och grattis alla, än en gång

The Dimitra universe.
  • Dimitra

Lista är jag med på. Häftigt att hänga i en gravidtråd med blandade BF så man kan få förstahandsinfo om kommande krämpor och lycka

The Dimitra universe.
  • Dimitra

BF-ordning eller?

Dimitra: Lyckades i behandlingspaus, andra cykeln efter FET. BF 7/5, vul 25/9
    Mrs Sara: Lyckades på 3:e et,  Bf 18/5, vul 13/10

The Dimitra universe.
  • Dimitra
    Mrs Sara - hur taggad är du på att hoppa upp i gynstolen om en vecka?
    The Dimitra universe.
  • Dimitra
    kattennizze - det är bara att markera texten, välja kopiera och sen klistra in i inläggsrutan. Jag gör det åt dig nu så slipper du krångla med det

-- BF-lista --

Kattennizze BF 11/1-09, första försöket FET, en pojke
    Dimitra: Lyckades i behandlingspaus, andra cykeln efter FET. BF 7/5, vul 25/9
    Mrs Sara: Lyckades på 3:e et,  Bf 18/5, vul 13/10
    The Dimitra universe.
  • Dimitra
    Fraggelfia - låter bra med BF först, lättare att hålla koll då ens status (tex vul-tider) lär ändras med resans gång

Hur känns det nu när det har gått några dagar?
    The Dimitra universe.
  • Dimitra
    Fraggelfia - jag fattar det inte heller trots att det gått än månad mer för mig

De där filtarna är så snygga. Om jag var det minsta handarbetsorienterad skulle jag med göra en. Din kommer att bli hur fin som helst tror jag
    The Dimitra universe.
  • Dimitra
    Fraggelfia - avundas er som har fattat det där med handarbete Alla kvinnor i min släkt är jätteduktiga så jag har verkligen, verkligen övat men det går inte Mitt allra värsta humör kommer fram direkt och sen är det kört.

Längtar också till första trimestern har gått. Ska göra NUPP-test i slutet av vecka 12 (om jag nu räknat rätt, min hjärna försvann samtidigt som plusset framträdde på testet) så då får jag se pyret igen. Våndas dagligen över att det inte ska vara nått men den känslan kan man ju inte göra nått åt. Alla brottas säkert med den också.

Såg att du fått halsbränna. Grattis Några andra symtom?

Ja visst är jag en riktig skönhet Magbilden har jag gömt för omvärlden än så länge. Platt som en pannkaka fortfarande men har börjat bli lite svullen på kvällstid i alla fall.
    The Dimitra universe.
  • Dimitra
    Fraggelfia - så du är också i gravidkoman. Ljuvlig känsla Jag bytte också upp mig i behåstorlek tidigt. Vi får väl se hur många gånger det hinner bli innan amningen är klart

Härligt att du hittat ett sätt att mota bort illamåendet. Hoppas att det stannar på den nivån

Mrs Sara - fick du nån tidigare VUL-tid? Nästan i vecka 10 är väldigt lång tid att vänta

60 garnnystan
    The Dimitra universe.
  • Dimitra

Vad roligt att listan växer tjejer

Jag ändrar min status:

-- BF-lista --
    BF 10/11-08 Crazygirl, Första IVF försöket
    BF 13/11-08 Loppan, 2 IVF + på 1:a FET
    BF 11/1-09 Kattennizze, första försöket FET, en pojke
    BF 19/1-09 Missetass, IVF-3
    BF 7/5-09 Dimitra, Lyckades i behandlingspaus, andra cykeln efter FET, NUPP 22/10 
    BF 18/5-09 Mrs Sara, Lyckades på 3:e et, vul 13/10
    BF 8/6-09 Fraggelfia, IVF-1, vul 30/10, MVC 6/11
    BF 8/6-09 Vrinda, lyckades på 2:a IVF, vul 28/10

Wikimoderator is a very rare female first name.
Svar på tråden Vi gravida från Dr S solstrålar