• Annoj

blödningar vid tidigt missfall?

jag är oxå i v 5/6. fick blödning igår kväll. är fortfarande. men bara som lite lite mens. Inga klumpar dock, det sa de att det borde vara på kvinnokliniken när jag prata med dem i tel igår kväll?? Väntar på att min BM ska ringa nu. känns helskumt. Hoppas man får chansen att göra nya försök snart!! Hur länge ska det blöda?

• Annoj
    Aniko skrev 2008-10-06 09:57:54 följande:
    Hej Annoj, har du testat positivt då? Eller har du inte testat dig alls...Jag blöder fortfarande, inga klumpar men det kommer liksom lite slamsor. Det gör det i och för sig när jag har mens också har jag för mig. Har ingen aning om hur länge det ska blöda, hoppas det slutar snart så vi kan försöka igen
    Jag testade positivt innan detta 2 gånger, imorse oxå. Men BM sa att det kan ta flera v i värsta fall innan "plusset" försvinner. min BM sa att det inte var säkert att det var MF, men kanske.. jobbigt att inte veta. Borde blöda mer om det är MF..och inga klumpar/annat..jag ska va hemma från jobbet några dagar och oppas att det ger sig. Hoppas det ordnar sig för dig!
  • Annoj
    numbernine skrev 2008-10-06 11:27:54 följande:
    JAg har haft 2 sådana jättetidiga missfall. Har gjort misstaget att jag testat lite tidigt. typ 2 dagar före BIM. Det har visat positivt och sedan nån vecka senare fått blödning.Min läkare sa att man ser ingen skillnad i blodet så tidigt. Det är många gånger vi faktiskt får väldigt tidiga missfall utan att vi vet om det. Vi tror bara att mensen är lite sen. Därför tyckte han inte jag skulle testa så tidigt i fortsättningen för att inte bli besviken. Jag plussa på BIM dagen och BIM +5, så det var nog inte för tidigt på så sätt. Är tydligen i vecka 6+3 nu.. Får väl se hur det går.
  • Annoj
    saltflingan skrev 2008-10-06 11:33:37 följande:
    Jag fick mf i v.5 och jag såg aldrig några klumpar, utan det var mer som vanlig mens dock var det mindre "slemtrådar" än vanligt. Vattnigare än vanligt mens, men det största skillnaden var smärtan. Hade så ont att jag i princip inte kunde röra mig. Hade riktigt ont i 2 dagar och sen blev det som vanliga fast ordentlig, mensvärk.
    Hej! Det var länge sen Skrev nog med dig i nån annan tråd för några veckor sen! Hur går det för dig..? Jag hoppas jag får/har behållit det där inne.. suck.. men man ska väl inte hoppas för mkt.. hoppas det går bra för dig!!
  • Annoj
    saltflingan skrev 2008-10-06 16:14:10 följande:
    Jag har fått mens 2 ggr sen mf, men jag är inte säker på om jag har äl än, känner iaf inte av den längre. Så denna månad har jag börjat tempa och ska köra äl-tester för att se om jag har äl, annars kommer jag att söka hjälp.Håller tummarna för att det bara är en vanlig blödning för din del och att du får behålla det lilla livet i dig.
    Tack!! Håller tummarna för dig, att din ÄL kommer. De där ÄL-testerna funkar rätt bra. Skönt att mensen kommit igång. *lyckosprak*
Svar på tråden blödningar vid tidigt missfall?