Inlägg från: mirakulix83 |Visa alla inlägg
  • mirakulix83

Blivande pappor 09

TARANTINO: Vi håller på måla barn rummet. Själv då?

• mirakulix83

I morgon är det exakt en månad kvar till JULAFTON. Nån som har köpt julklappar än?

• mirakulix83

Israeli2000: Man ska nog köpa lite i taget annars blir det mkt på en gång. Man ska ta tid på sig att köpa alla julklapparna.

2barnspappan: Haha ibland kan man skoja till det. Jag har inte köpt nått än. Men jag får väl ta göra de. :D

• mirakulix83

Ragge24: Södra sandby heter det. De glömde jag skriva sist. Ja då det rätt trevligt. Det är inte rolig att få ont. Ja då vi började måla igår och blev färdiga oxså. Vi får snart handla baby saker snart oxå så vi kan sätta in i rummet.

• mirakulix83

frenys1: Call of duty 2 är rätt kul. Jag brukar spela ibland.

PinkY1987: Grattis Det kändes väl bra?

• mirakulix83

Tottmeister: Grattis. När min flickvän ringde till mig och sa att jag skulle bli pappa när jag jobbade. Man blev rätt paff den dan. Allt står min sidan.

Tony Montana: Haha det var ju inte alls bra. Det kan bli vare.

• mirakulix83

Hur är det med er blivande pappor? Det börjar nära mig sig mot slutet för några. Jag kommer ha denna tråden kvar efter jag har blivit pappa. Det är många som blir pappor hela nästa år. Så ni behöver inte starta upp en ny tråd för det.

• mirakulix83

PinkY1987: Då var det tur att jag startade upp den här tråden. Alla har olika smaker med spel. Ettan och tvåan tycker jag är bra. Jag har inte testat 4:an än.

Ragge24: Det blev mkt fint. Vi ska sätta upp bården om en stund. Jag ska ta foto på bebisrummet sen och sätta in bland mina foto på min sida. Pappa trodde inte på mig först för att jag har sagt det på skämt innan. Min mamma blev glad. Hur var dina föräldrar när dom fick reda på det? Det är rätt skönt att få träningsverk. Jag har inte spelat bandy på många år.

• mirakulix83

Tottmeister: Det får vi hoppas på.

• mirakulix83

Ricky L: Grattis. Det var ju inte alls bra ju att hon hade tagit fel. Bjuder du på resan så. Lite bull att det tar sån tid att åka ditt bara.

Svar på tråden Blivande pappor 09