Blivande pappor 09
2barnspappan: Oj då. Du får be ungen vara lite lugn de veckor som är kvar =P Är allt bra med flickvännen nu då?
2barnspappan: Oj då. Du får be ungen vara lite lugn de veckor som är kvar =P Är allt bra med flickvännen nu då?
Det är rätt roligt, gör jag minsta lilla fel, typ inte diskar efter mig, så blir hon jättesur, och säger jag till henne att hon inte ska vänta med att diska på en vecka, utan diska efter varje måltid, så blir hon sur.. man vet inte vad man ska säga då =P
Dannee: Välkommen till gänget =D
bebop: Hur gammal är du om man får fråga det? ^^
Oavsett ålder så spelar det ingen roll. Känns det rätt så känns det rätt =) Man får ta å gratulera =D
Hur känner din son över att bli storebror?
Själv fick jag reda på att jag ska bli storebror i februari 2009, nästan samma datum som jag ska bli pappa =P
Tarantino: Flickvännen har varit iväg på ngt med kyrkan, så jag har passat på att umgås med en kompis ^^
själv då?
Har ni grabbar tips på något roligt onlinespel? Då menar jag inte WoW och sånt, utan spel man spelar i webläsaren eller laddar ner gratis.
Någon som är intresserad av en ny mobiltelefon?
Eller kanske ge frugan en i julklapp?
Samsung SGH-F330
Hör av er för mer info =)
På lördag ska vi börja måla och ställa iordning =)
Grattis alla =)
Appropå gadda, så tänkte jag göra det när vi får vårat barn, tänkte texta barnets namn på handleden tror jag..