Inlägg från: Ragge24 |Visa alla inlägg
  • Ragge24

Blivande pappor 09

TARANTINO:Jag vet på ungefär vad du menar.Den blir nog snyggnär den är färdig.Jag gjorde en drake på min högra överarm,en grå/svarta färger,den blev bra.Jag brukar sitta och tecka upp olika tatueringsmotiv på papper.Jag försöker skapa ett eget motiv som jag tänkt tatuera.

• Ragge24

TARANTINO:Jag teckade en bild till min sambo som hon ska tatuera när barnet kommit med barnets namn.

• Ragge24

Allt bra med er blivande pappor?Hur har er helg varit?

• Ragge24

Nomman:Nja,det är mer min sambo som vill mer barnprylar när det kommer in nytt.Jag brukar hålla mig ifrån barnsaker för det sköter sambon här hemma. I helgen hade vi fest här hemma med grannarna.

mirakulix:Jag kan tänka mig att det inte var nån trevlig syn på gatorna där. Bor ni nära stan i Lund?I helgen hade vi fest här hemma med två av våra grannar.Roligt. Satt o drack öl och sjöng sing star på playstation2

frenys1:Ja,det tar ju lite tid innan man är klar när man målar. Går det bra då?Jag har tänkt att motivlackera väggen som går upp på övervåningen.

• Ragge24

frenys1:Skönt att det snart är klart?Hoppas det blir fint.

mirakulix83:Okej,då förstår jag. Ja det var trevligt i lördags när grannarna var här. Jag stog för all öl, grannen hämtade whiskey efter ett tag och så blev det nån grogg så man jag ju ganska snygg när man vaknade i går (söndag). Har du sköpt några julklappar än då?

• Ragge24

Mirakulix83:Jag har varsin prinsessbok till mina två brorsdöttrar,mer har jag inte hunnit.Ska köpa fler nån dag oxå.

• Ragge24

Hej alla blivande pappor. Är allt bra med er?Ska ni göra nått kul i helgen?

• Ragge24

mirakulix83:Härligt o höra att det är bra:). Två kusinbröder till mig kommer hit i morgon och ska vara här i helgen. Vi träffas inte ofta så det ska bli kul. På söndag ska jag spela innebandymatch.

frenys1:Jaså,ska ni till Borlänge:)vad trevligt att ni ska få bo på hottel där gratis, det är inte ofta det händer. Ska ni till Kupolen och handla julklappar? Mina kusiner kommer på besök i morgon och ska vara här i helgen,dom är bröder. Vi ska träffas och äta lite gott och dricka lite öl.På söndag har jag innebandymatch. Så det blir en ganska lugn helg. Hoppas ni får det skönt o trevligt i Borlänge.

• Ragge24

Det gör ni rätt i att dra till kupolen när ni ändå är där:)o kolla julklappar.Jag brukar vara uppe i Dalarna på sommrarna vid sommarstugan. Ska kanske upp dit i mellandagarna och hälsa på kusinerna. Tack,jag ska göra mitt bästa i målet på matchen.

• Ragge24

2barnspappan:Jag brukar hålla til på sommarstället mellan Leksand och Rättvik.Mina föräldrar är där uppifrån. Har massa släktingar lite överallt i Dalarna. Jag ska försöka att åka upp i mellandagarna och hälsa på.Vart håller du till i Dalarna då?

• Ragge24

TeddyRobert:Tack så mycket. Ja jag hoppas att vi lyckas vinna med:). Allt bra med dig/er? Vad kan bli värre?

• Ragge24

frenys1:Tja, Hur var det på hotellet i Borlänge då? Var det ett bra hotell? Hittade ni några julklappar. Det blev oavgjort på matchen i söndags som jag spelade. Vi skulle ha avgjort matchen och vunnit men motståndarna var kvickare. Men jag fick beröm av motspelarna efter matchen. Dom tyckte jag var reaktionssnabb och hade snabba reflekser Så det var kul.

• Ragge24

Mirakulix83:Det vart inte så mycket julklappar handlat i helgen.Låg bakfull i sängen lördags. Min ena kusin var också rejält bakis. Det lär nog bli sista minuten hadling när det gäller julklappar för mig och min sambo.Hur har din helg varit?

• Ragge24

mirakulix83:Grattis:)Hoppas din 25 års dag blev bra.Vi var på ltraljud idag och allt såg bra ut:)Det såg ut som om han utövade karate inne i magen.Allt bra med er annars?Ska ni göra nått kul i helgen?

TeddyRobert:Låter skönt att det inte är någon symtom som stör.Min sambos humör svänger hela tiden.Ibland tan man få rejält med skäll utan att ha gjort nått. Vi var på ultraljud idag och allt såg bra ut så det var skönt.Händer det nått kul i helgen då?

• Ragge24

TeddyRobert:Jag ser också fram emot att få känna barnet spara :)
    Min sambo går in i vecka 14 i morgon.Hur långt gången är din sambo?

frenys1:Har det gått bra med att få upp vaggan och möblerandet?
    Haft en bra helg annars?

• Ragge24

frenys1:Härligt o höra att det gick bra:)Idag har jag inte gjort så mycket, var hemma hos ena brorsan och hade lussefika med deras barn och mina föräldrar och min in o mina brorsas barndomskompis.Så det har varigt en lugn dag idag.

mirakulix83:Alt bra med dig?Haft en skön helg?

• Ragge24

mirakulix:Jaså,vad kul att ni hittade en barnsäng:)Blev 25 års festen lyckad?
    Det vart en lugn helg faktiskt.Vi gjorde inte så mycket. Var hos min bror och och hade lite lussefika med dom och deras barn och så träffade jag min gamla barndomskompis.

• Ragge24

Tony Montana:Det finns inga ord.Det var riktigt tråkigt att höra.Jag lider verkligen med er.Hoppas ni sröttar varandra och klarar er igen denna sorg ihop.Det finns inga ord.Mig kan du alltid prata med om vill prata ut.Jag tänker på er.

Svar på tråden Blivande pappor 09