Inlägg från: mirakulix83 |Visa alla inlägg
  • mirakulix83

Blivande pappor 09

TARANTINO: Nja inte än. Det har inte kommit ut så många i nu. Men jag har sätt Jiddra inte med Zohan det var mkt rolig film. Den nya Batman ska jag se snart och Saw 5 , Hulk, Mumien 3 ,Indiana Jones 4 Det är så många som man vill se. Jag ska komma på nån bra film till dig.

Pecado: Grattis Pecado! Det är upplevelse att se bebisen och hjärtat. Vänta bara tills bebisen växer och börjar sparka, men det är en bit ditt. Vi hoppas att det kommer att gå bra för er båda. Detta är vårt första barn. Vi har försökt i ett år men tills sist gick det bra. Den 4 Mars kommer bebisen ut. Du kan läsa mer på min sida om vår bebis. Lycka till med den stora dagen. :)

• mirakulix83

frenys1: Man kan åka i väg och fönster shoppa bebis saker.

• mirakulix83

Tony Montana: Nä jag tror inte att jag har sätt dem. Då får man se dem någon dag. Det var ju kul att höra att ni ska till ultraljud i morgon. Ni kommer se en livs varelse där på skärmen. Det är mkt roligt att se sin bebis. Det är nästan man vill ha ut den nu redan. haha Lova att lägga in bra foto på bebisen sen.

Nån som har gjort nått roligt i helgen eller shopat till er bebis?

• mirakulix83

frenys1: Stort Grattis till er båda. Då är det bröllop nästa hehe. Blir det till våren? Skämt å sido.

• mirakulix83

frenys1: Man ska göra det när man har pengar och mkt bland annat. Bebisar är den största kärleken man få.

• mirakulix83

frenys1: Det var ju roligt att höra. Det gör vi oxså.
    Det är bra att höra det nu innan hon börjar bli mer rund om magen. Vi ska snart börja göra om bebis rummet och köpa in bebis saker oxså. =)

• mirakulix83

frenys1: Jag ska fira lite om jag klarar truck utbildningen i morgon fredag. Kanske tar lite lugnt. Vad ska du själv göra?

• mirakulix83

frenys1: Det får jag hoppas på. Jag klarade provet idag så.

• mirakulix83

TARANTINO: Blocket kan man alltid hitta.

• mirakulix83

Jag har bara PS2 har ingen av dom gamla spelen kvar. Jag har bara haft Sega 16 bit när jag var mindre.

Svar på tråden Blivande pappor 09