Inlägg från: Ragge24 |Visa alla inlägg
  • Ragge24

Blivande pappor 09

Hej mirakulix83,vad ska du göra i helgen då?

• Ragge24

Jo tack mirakulix83 det är bara bra.Funderar lite på vad man ska börja packa ner i flyttkartonger m.m.

• Ragge24

Man längtar ju hur mycket som helst tills barnet kommer.Det gör vi nog alla här,men är lite nervös om det ska hända något,men jag tror och hoppas inte på det.

• Ragge24

Jag har en brorson som nyligen fyllt 1 år.Han gullig och rolig o busa med.Han är snabb av att bara hasa sig fram på baken.Man blir så glad av att träffa honom när man ser hans flin och när man ser hans lycka.

• Ragge24

mirakulix83:Det är vi båda som ska flytta till en fyra i samma länga vi bor i ett område med lägehetsradhus. Nu bor vi uppe på en annan lägen het. Men från och med söndag flyttar vi in i en vå våningslägenhet. Ska bli skönt,Vårat barn kommer att få ett ganska så stort eget rum när barnet blivt äldre.Jag och en mpis ska tapetsera och dona lite innan vi börjar flytta över möbler början på nästa vecka.

• Ragge24

frenys1:Hoppas det går bra med barbgarderoben,vaggan och mubleringen.Jag gillar inte att packa kartonger och bära möbler,men vi ska bara flytta hundra meter bort.Det kommer känas skönt när allt är på plats.Vad händer i helgen då?

mirakulix83:Jadå vi trics jättebra i det här området vi bor i.Här bor det mycket barnfamiljer.Det är kul att göra om rum och fixa.

• Ragge24

frenys1:Bowla det låter kul, det var det länge sen man gjorde själv. Hon kan ju hålla koll på poängen när ni bowlar då.
    Det mesta kommer jag att flytta själv, sen ska min bardomskompis och mina svärföräldrar komma och hjälpa till.Hoppas ni får en trevlig helg och en trevlig middag hos värmor. Själv ska jag på kalas, min sambos storasyster fyller år. Sen ska min äldsta brorson spela en innebandy turnering på söndg sm vi ska kolla på.

• Ragge24

TARANTINO:Vad ska du och din flickvän göra i helgen då?

• Ragge24

TARANTINO:Min sambo har humörsvängningar typ hela tiden,Det gäller att passa tungan och bara gilla läget annars blir man utskälld drekt och det har man blivigt sen den dan hon vart gravid.Jag försöker sluta snusa och det är inte lätt för det är som ha en gravids humörsvängningar.Jag har varit lätt irriterad som min sambo i några dagar.

• Ragge24

TARANTINO:Var det trevligt på middagen igår?vi var med våra grannar,min sambo var med grannfruarna och jag var med deras respektive och satt o pratade lite skit o drack lite öl.

Svar på tråden Blivande pappor 09