Blivande pappor 09
PinkY1987: Det var fiffigt av dig hehe. Jag har Två tröjor med tryck på det står Dad to be. Jag har dem inne på mina bilder.
PinkY1987: Det var fiffigt av dig hehe. Jag har Två tröjor med tryck på det står Dad to be. Jag har dem inne på mina bilder.
PinkY1987: tackar det gör ni rätt i. Haha
Ragge24: Jo då det har varit bra. Vi stötte på demostration igår i Lund och det var ingen vacker syn.
Nomman: Inte än men det kanske kommer.
Ragge24: Vi bor lite utan för. Byn heter Södra sandby. Den till hör Lund. Det var ju roligt att höra att ni har haft kul i helgen.
HECS: Hallå. Välkommen in i stugan.
HECS: Vsg. Det är jag som har startat upp en tråd här. Här är en träff punkt för blivande pappor 09. Vi pratar allt mellan himmel och jord. Vi frågar om allt om tipps och tricks för dem som blir pappa i 2009. Mvh Billy
HECS: Javisst.
Till alla pappor här. Är det nån som lyssnar på PSYCHEDELIC trance?
PinkY1987: Det är inte många som är det. Infected mushroom är psy trance. Det är rätt bra musik.
Ragge24: Det kan jag tänka mig Haha. Bara till min mamma och min sambo. Jag får köpa mer till helgen. Själv då?
Ragge24: Det får du göra. =)
Efterlyst: Vi önskar dig lycka till.
épouse et moi: Där ser man. Det är oxså bra.
PinkY1987: Haha nix det är du inte. :D
Jag har hittat några coola Web sidor med barn kläder.
www.babykungen.se
www.evilout.se
www.babyshirt.se
frenys1: Oj vilken tur att det inte var något fel på bebisen.
Min sambo kände nått likande nästan som samman dragningar och värk i magen. Det är inte alls roligt. Som tur var det inget fel på henne eller bebisen.