Inlägg från: Jenniemamman |Visa alla inlägg
  • Jenniemamman

Dödsskräck (en prematurtanke)

läste lite i bloggen och jag blir lite rädd..

Jag har haft spn fruktansvärd huvudvärk, jag har lågt blodtryck och jag har börjat må så illa efter frukosten nu, helt yr och det känns som jag ska svimma.. Läste ett inlägg Eklampsi och att du mått illa igen och känt dig yr..

Jag var hos min bm för 2 veckor sen och har efter det börjat må skit kasst.. Ska dit nästa onsdag igen.. Men blir orolig, bör jag vänta så länge?
    Äter tabletetr jag fick utskrivet också, mot huvuvärken och de kan ge yrsel iböand så jag vet ju inte om det beror på det elelr nått annat:S

• Jenniemamman
    tinaw skrev 2008-10-01 12:40:26 följande:
    Nej, du bör inte vänta så länge. Inte för att det behöver vara något, men skulle det vara det kanske du inte hinner till nästa onsdag innan nåt går på tok. Bättre kolla en gång för mycket än en gång för lite. Lycka till, hoppas det inte är nåt!
    Okej! Jag ska inte ta fler tabletter nu trots att jag har ont, frå köra med alvedon, och om jag känner mig "normal" så borde det ju bero på tabeletterna då det faktiskt står att man kan bli dåsig och yr.. de hade sån varnings triangel förut, men nu har de ju tagit bort dem.. Men om jag fortfarande blir sån imorgon så ringer jag, eller ja, jag ringer nog iaf, bara för att fråga om tabletterna..
Svar på tråden Dödsskräck (en prematurtanke)