Hur får jag tag i Dr C? Bråttom!
Har inte han stängt sin privata klinik? Det var det senaste jag hörde, men om den finns kvar är jag mycket intresserad av kontaktuppgifter.
Har inte han stängt sin privata klinik? Det var det senaste jag hörde, men om den finns kvar är jag mycket intresserad av kontaktuppgifter.
Visst är det tråkigt. Vi får hoppas att hans kunskaper sprider sig till Sverige i lite snabbare tempo så även vi får lite alternativ på hemmaplan.
Jag är bäst - vad har hans fru för klinik - länk?
Jag hittar det inte där, men det är ju lite svårt att söka efter det om man inte vet vad hon eller kliniken heter. Finns det någon kliniklista där som jag kanske har missat?
Jag visste inte att den fanns, det vore ju intressant att veta vad hon gör för något så om jag hittar din tråd där så ska jag puffa . Just nu är jag inställd på att vända mig till England eller USA, men Danmark är ju närmre.
Visst verkar inte det forumet så aktivt längre? Jag har fått lite svar från Lisbeth på min tidigare fråga, men det verkar bara var hon som svarar och då oftast bara med länkar till andra inlägg. Kanske man blir bortskämd här på FL där det är en faslig aktivitet och massor med människor som gärna delar med sig av sina erfarenheter och sin kunskap.
Ja det är synd att de andra medlemmarna inte är så aktiva, blir ju inte mycket till forum om det bara är en person som delar med sig av all sin erfarenhet. Vi får hoppas att det kan bli lite mer aktivt.