• Sleepingbeuty

Hur får jag tag i Dr C? Bråttom!

Hej! Någon som haft kontakt med Dr C på Rigshospitalet i Köpenhamn.Skriv in min inbox är ni snälla.
    behöver få tag på en mailadress eller telefonnummer så jag kan komma i kontakt med hans klinik som jag vet att han har utanför sitt ordinarie arbete på sjukhuset.
    Vore mkt tacksam för svar.

• Svar på tråden Hur får jag tag i Dr C? Bråttom!
  • Sleepingbeuty

Ja jag vet at han har en privat klinik.Jag skulle vara väldigt tacksam om du kunde hitta någon slags mailadress till mig.
    Har du haft kontakt med honom själv?
    det kanske är hans fru som har den...jag vet inte.Har sökt på nätet, men svårt att hitta och hade en webbadress som tyvärr inte längre funkar.

JAG är BÄST skrev 2008-09-28 13:38:58 följande:

Den hans fru har?
  • Sleepingbeuty

Nix..jag kan inte hitta den där.

• Sleepingbeuty

inget i inboxen ännu...

• Sleepingbeuty

Tack igen!! Har skrivit i din också!

• Sleepingbeuty

Den finns inte längre kvar.Tyvär!

Bling1975 skrev 2008-11-02 14:46:46 följande:
    Har inte han stängt sin privata klinik? Det var det senaste jag hörde, men om den finns kvar är jag mycket intresserad av kontaktuppgifter.
  • Sleepingbeuty

Gör den??? Jag har inte lyckats med några mailadresser jag har hittat själv och den jag fick av dig.
    Har du nån länk? Du kan inboxa om du vill.
    Vad heter den kliniken som hans fru har?
    Är hon också läkare?
    det hade varit guld värt att få tag på den!

• Sleepingbeuty

jag har inte hittat den.Jag slängde ut frågan där också, men inget svar. Är du också med där? Kan inte du se om du kan hitta den där?det hade varit jätte gulligt av dig i så fall.
    Behöver all hjälp jag kan få.Har skickat till 4 olika mailadresser, men inget svar.

JAG är BÄST skrev 2008-11-02 15:43:16 följande:

Hon är gynläkare.Kommer inte ihåg namnet på kliniken.Men finns det inte inne på SIS sidan?.
  • Sleepingbeuty

Då är vi 3 st här som är med på SIS och inte hittar den.Kan vi inte hjälpas åt?
    Jag har letat och frågat i forumet.Har ni gjort det?Eller är ni inte med där längre?

Bling1975 skrev 2008-11-02 15:49:22 följande:
    Jag hittar det inte där, men det är ju lite svårt att söka efter det om man inte vet vad hon eller kliniken heter. Finns det någon kliniklista där som jag kanske har missat?
  • Sleepingbeuty

vi kan ju inboxa varandra.

• Sleepingbeuty

Du hittar säkert mig där då jag har som rubrik om frågan hur jag får kontakt med dr C.det var kanske för ca 2-3 veckor sedan.Går du in och kollar?
    För man kan ju behöva lite hjälp med vissa saker, som vi inte får i sverige.
    Jag visste inte heller att hans fru drev en egen klinik.

Bling1975 skrev 2008-11-02 15:57:25 följande:
    Jag visste inte att den fanns, det vore ju intressant att veta vad hon gör för något så om jag hittar din tråd där så ska jag puffa . Just nu är jag inställd på att vända mig till England eller USA, men Danmark är ju närmre.
  • Sleepingbeuty

Har läst din långa historia Bling.Känner såå med er!
    Vi ses på SIS sidan.

• Sleepingbeuty

Jodå jag fick den, men inget svar.

JAG är BÄST skrev 2008-11-02 19:43:16 följande:

Japp, jag är med på SIS.Men maila han privat då? fick du inte hans privatamail av mig Eller är jag helt bakom flötet?.Kanske I eller E kan deras mailadresser, dom brukar ju ha full pejl på allt
  • Sleepingbeuty

Jag är bäst:
    Ingen svarar på forumetSIS.Vet du nåt om hans fru klinik?
    Du kan inboxa mig om du vill.
    Vore väldigt tacksam.

• Sleepingbeuty

Bling1975 : Jag vet at hon har mkt annat att göra just nu.Så hon hinner inte svara alla.Hon vill ju också att vi ska hjälpa varandra där.Det är ju också den meningen det forumet har.
    Vi får hoppas att nån svarar oss!

• Sleepingbeuty

Ja man får ju ligga i lite själv också där om det ska hända nåt.
    Lade du in någon förfrågan där?

Bling1975 skrev 2008-11-09 14:30:45 följande:
    Ja det är synd att de andra medlemmarna inte är så aktiva, blir ju inte mycket till forum om det bara är en person som delar med sig av all sin erfarenhet. Vi får hoppas att det kan bli lite mer aktivt.
  • Sleepingbeuty

hej Hoppetkärleken...kul att stöta på dig igen!! Men kan inte du också försöka att skriva en fråga om hans frus klinik på SIS.Du loggar in dig.Och sen uppe till vänster så väljer du post, tror jag det står, så kan du skriva.
    Jag finns i inboxen också här på FL.

HoppetKärleken skrev 2008-11-09 16:50:20 följande:
    Här är en till som är med i SIS men jag är inte aktiv då jag tycker forumet är jättesvårt att surfa på, tyvärr...är inte så bra på datorer...Skulle också behöva ha tagi i Dr C nu när Dr B snart går i pension
  • Sleepingbeuty

Vi har ju samma problem du och jag med TNF:et.
    Hör av dig.Jag kan ju berätta hur min medicinering såg ut och kommer att se ut framöver.

Svar på tråden Hur får jag tag i Dr C? Bråttom!