• emmy840508

Mina två änglar

Jag är en änglamamma till två små sen ett halvår tillbaka. Jag upplevde något som man tror bara finns i mardrömmar, mina barn blev berövade livet. Min snart fyraårige pojke och hans snart 2 åriga syster.
    Jag tänker använda denna sida för att skriva av mig mina tankar och funderingar. Om det är någon som tar illa upp så snälla säg till, jag e inte ute efter att röra upp några känslor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 17:58
    Jag har tänkt på en sak ganska länge. Jag har aldrig vart troende. Alldrig trott på gud o vart ganska skeptisk till ett liv efter döden. Men efter detta....
    Jag e foirtfarande inte troende. Men, jag vill tro, att det händer nåt efter döden. Jag vill tro att Max o Saga har det bra idag, att de är tillsammans, att de inte minns det som hände, att de inte saknar mig, för att de delar livet med mig fortfarande. Jag vill tro det, o då tror jag på det. Jag tror inte att gud finns. Men jag måste tro att mina änglar är just änglar o har det bra idag. Lika bra som de hadde innan denna fruktansvärda händelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:46
    Länk till Max minnessida------www.tillminneav.se/showPage.php

Länk till Sagas minnessida------
    www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-08 16:47
    Vet inte riktigt varför Max sida inte gick att länka till men gör ett nytt försök.

www.tillminneav.se/showPage.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-28 21:56
    Nu har jag skapat en blogg med urklipp från denna tråd. Endast det jag skrivit.
    Så den som vill läsa vad jag delat med mig av här kan gå in där, så ni slipper sitta och gå igeonom hela tråden. Jag rekomenderar däremot att gå in i tråden också. Det e fruktansvärt fina svar och reflektioner här.
    adressen är:
    www.maxosaga.blogg.se

• Svar på tråden Mina två änglar
  • ludenben

men ush vad hemskt beklagar verkligen...

• HjärterEss

Hemskt! Beklagar den enorma orättvisan. Må änglarna vila i frid!

• SIN74

Beklagar verkligen. Svårt att förstå men kan tänka mig hur det skulle vara utan mina barn. Hemska tanke! Skickar massor av kramar till dig!!!

• mim

Jag beklagar verkligen. Det kan kanske vara bra att du kan ventilera av dej här för ingen kan veta hur du känner dej efter dettta tragiska som har hänt.
    Många kramar till dej och din familj.

• lonev

Fruktansvärt, går inte ens att försöka sätta sig in i din situation. Hoppas du finner styrkan att leva ett bra liv trots allt. Jag beklagar att dina små inte fick fortsätta det liv de precis startat.

• mamma till två pojkar

Jag tänker på dig varje dag (om du är den jag tror). Du har varit med om varje mammas mardröm. Vad det verkar har du ju en familj som stöttar dig så att du inte är ensam i detta hemska. Kramar

• Ö vik

Jag beklagar verkligen sorgen. Sänder dig många styrkekramar i från mig.. kram

• Rottis77

Beklagar verkligen sorgen, måste kännas så orättvist. Hoppas du får den hjälpen du vill ha genom denna sidan, är nog rätt bra att bara få skriva av sig lite. många kramar till dig.

• Cinza

Beklagar så din sorg. Får man fråga vad som hände? Om du inte vill skriva här är du välkommen att inboxa mig.

Själv förlorade jag min son när han var 4 månader och 17 dagar.

Svar på tråden Mina två änglar