Revisor - hur jobbar dom?
Behöver lite tips kring hur en revisor jobbar.
Arbetsuppgifter? Arbetstider? Hur ser en vanlig dag ut?
Skillnad på revisor och redovisningsekonom?
Ingångslön, och löneutveckling?
Arbetsmarknad?
TACK!!!
Behöver lite tips kring hur en revisor jobbar.
Arbetsuppgifter? Arbetstider? Hur ser en vanlig dag ut?
Skillnad på revisor och redovisningsekonom?
Ingångslön, och löneutveckling?
Arbetsmarknad?
TACK!!!
chrisse: Va roligt!! Du jobbar alltså mest ute hos kunden? Men hur funkar det då, sitter du MED kunden den tiden och ser över papprena? Vart sitter du resten av tiden? Hur ser en venlig dag ut? Har du bestämda fasta tider, eller kan du styra dom själv?
Hur mkt av tiden jobbar du självständigt? Kan du alltså påverka tiderna själv, exempel börja 11.00 en dag och ta igen arbetet på en lördag?
Va bra, så du kan kanske ta hand om barnen vissa mornar - inte krav på att du måste infinna dig på jobbet 08.00 alltså alltid?
Ursäkta frågeterrorn och tack så jättemkt för att du orkar ta dig tid? *ger dig en chokladask*
Utropstecken skulle det va!!!
Jag jobbar på en revisionsbyrå (dock inte som revisor) och jag kan säga att det är få revisorer eller redovisare som är inne på kontoret kl 8.00. Runt 9.00 är mer vanligt.
Bolaget: Tack. Det med starttiden på dagen var mer ett exempel, för att få veta HUR fasta arbetstiderna BRUKAR bli. Exempelvis idag måste jag börja prick 08.00 på min nuvarande arbetsplats eftersom växeln öppnar min telefon då. Det var det jag menade - om någon kontrollerar om jag är där 08.00 eller 09.20 såvida man så klart INTE har en mötestid att passa? (Man låter så klart inte en kollega/kund vänta, det låter ju som vansinne....jag menade om någon INTE väntar.)
Idag är det ett problem att jag aldrig kan komma 08.10, eftersom vi har barn, det är väldigt stressigt på mornarna pga att jag måste "flyga" iväg...
Sallisen: Tack!
Tack!
Fler som kan hjälpa mig med denna info? Vill gärna veta så mkt som möjligt för att planera vad jag vill jobba med....
Hej, någon som kan hjälpa med de här uppgiften tack
admin.kursstart.se/kursstart/assignments/redovisning_uppgift1_v2.asp