• sjörre

Gravid i v. 13+4 efter 2 mf och 1 ma

Nu har magen börjat växa på riktigt.

Fick i mars 2007 MA i v. 18

Efter det MF i v. 11 och v. 8

Är nu gravid igen och håller tummarna för att det ska gå vägen denna gång. Det som skiljer sig från denna graviditet från de andra är att jag inte haft några blödningar + att jag mått mycket mer illa, varit mycket tröttare osv...

• Svar på tråden Gravid i v. 13+4 efter 2 mf och 1 ma
  • princess77

Grattis och lycka till med graviditeten
    Skönt att det verkar gå bättre denna gången.

• Villekulla1

Stort grattis!! Låter som att det kommer gå bra det där! Nu fick jag en strimma hopp...Har du någon behandling den här gången eller är det hel naturligt? Lycka till!!

• sjörre

Tack! Jag skulle på utredning med den blev inte av eftersom jag "råkade" bli gravid igen. Har varit på många ultraljud men ingen behandling alls.. Nästa inbokade ultraljud är 6:e oktober och jag hoppas så innerligt att barnet inte ligger dött i magen då..

• emma777

Grattis!!! Blir väldigt tröstad. Har precis gått igenom mitt andra missfall, och nu börjar min läkare yra om IVF - det kanske minskar risken för ett ytterligare missfall, men samtidigt får vi ingen utredning förän efter missfall 3 eftersom det är så ovanligt att de hittar något fel. Är väldigt förvirrad, och vill helst inte göra IVF. Blir därför så glad och inspirerar av att höra att det kan gå bra helt naturligt, även efter tre missfall! Ta hand om dig, och jag är säker på att nästa ultraljud kommer gå bra det med. Att du mår illa är ju bra, hur konstig den meningen än låter .

Grattis igen, och tack för hoppet!

Kram Emma

• Lilja0709

Det finns ju inga garantier men har du kommit så här långt och fått göra UL för att se att barnet verkligen lever så låter det ju lovande! Håller tummarna!

• sjörre

Glada nyheter! Allt ser fortfarande bra ut, dvs barnet lever och utvecklas som det ska Alltså verkar det som om allt kommer bli bra efter tidigare elände....

• sjörre

Hoppas på att detta verkligen blir en solskenshistoria!

Vi var på UL i fredags (V 18+5) allt såg kanon ut och nu vet vi till och med kön
    Känns så häftigt att det verkligen funkar nu efter alla tidigare missfall, alltså finns det hopp för er som börjar tvivla på att det verkligen kommer funka!

Svar på tråden Gravid i v. 13+4 efter 2 mf och 1 ma