• abnocto

skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?

Skulle inte heller bry mig så länge han bryr sig om mig och jag får kika på läckra killar. Bara för att man är tillsammans kan man inte kräva att man ska ha skygglappar, för jag hävdar att vi inte är mer än människor. Skulle nog bara sagt en kommentar såsom "titta du, för det är allt du får"
    Han har ju valt mig och jag är trygg med det. Skulle han gå vidare med sitt tittande så är ju inte vi lämpade för varandra.

• abnocto

MBL: Inte är jag tillsammans med min sambo för att jag tycker han är snyggast!?!?! Han har andra inre kvaliteer som jag älskar. (Ska jag vara helt ärlig ser han ut helfestlig ut med bruten näsa som liten så snygg lär han aldrig bli).

Tror inte alla är tillsammans med den snyggaste de vet, om det var så skulle jag bli väldigt orolig för samhället. Därför är det helt okej att "drägla" lite på stan, så länge man älskar den som går bredvid. Men visst, lite diskret kan man ju göra det, inte blänga öppet
    På samma sätt kan jag kommentera tjejer som jag tycker har "något" till min sambo, så könet spelar egentligen ingen roll.

Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?