• MarieHJ

skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?

Japp, det skulle jag.. Men det är jag det=) Jag skulle ju inte göra slut eller så, men jag skulle definetivt bry mig! Men det vet jag att min sambo skulle göra om jag gjorde likadant.

• MarieHJ

La Lola skrev 2008-09-25 09:39:29 följande:

Oj...så jobbigt för förhållandet att vara så svartsjuk.
    I vårat förhållande är det ömsesidigt.. Visst kan jaga nmärka det som att säga:"-Stäng munnen det rinner". Då kan han le och säga att det är bara jag för han. Sedan brukar det vara tvärtom också=) Men vi tycker om att vi är svartsjuka för då känenr man en sorts bekräftelse på hur mycket den andre verkligen älskar än. Min sambo sa att ahns ex aldrig någonsin kunde bli svartsjuk och det gillade han inte heller.. Då började han funder om hon äns brydde sig om honom Så för vissa är det bra med lite svartsjuka.
  • MarieHJ

Anonym (Love) skrev 2008-09-25 10:44:22 följande:

Eller så är det ett lätt sätt att få dig att släppa det...
    Nä, men jag tror faktiskt dm gör det med automatik ibland.. Min kille och jag är väldigt öppna när det gäller svartsjuka och pratar om det är jobbigt. Han har sagt till mg att ibland om det går förbi n tjej kan han titta men att han sedan glömmer henne lika fort som hon kom.. Han säger att det liksom bara blir så instinktivt. jag tror faktiskt på det, för så kan det bli emd mig med..
  • MarieHJ
    Anonym skrev 2008-09-25 11:27:42 följande:
    La Lola skrev 2008-09-25 09:51:14 följande:
    Lite(lagom) svartsjuka tror jag bara är nyttigt! Men "sjukligt" svartsjuk är en annan sak. När man är lite svartsjuk som betyder det för mig att man vill ha sin partner för sig själv.. Jag vt att Han aldrig skull vara otrogen mot mig och han vet detsamma om mig, men att vi blir lite svartis nångång anser vi som gulligt och harmlöst=) Vi bråkar ju aldrig om det.. Han brukar le och pussa på mig om han märker att jag blir lite svartis. Det gäller att tackla det på olika stt och inte starta upp något bråk om det..Om någon utav oss två hade tyckt som dig så hade ju blivit bråk fort någon blir lite svartis..Herre gud det hör till käleken tycker jag=) Jag älskar att ha sex precis efter ett "mildt" svartsjukedrama =D
    Det var jag som skrv igen=)
Svar på tråden skulle du bry dig om du såg att din kille kollade in en annan?