Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Viktväktarvänner

Jag vill också vara med Var på mitt första möte förra torsdagen och nu i torsdags hade jag gått ner 2,1 kg Är mycket nöjd!

Tyvärr har det gått lite sämre i helgen, men jag hoppas kunna återhämta mig till på torsdag!

Johanna 061223 Ludvig 080909 winnertaco.blogg.se
  • Winnertaco

Idag ska jag väga mig. Är rätt nervös, det gick dligt i helgen. Eller "gick dåligt", varför säger man så? Jag kunde inte behärska mig, utan åt en massa jag inte borde ätit är väl en bättre beskrivning

Baaarbamamma
    Vv har alltid funkat för mig. Det är typ det enda som funkat...

• Winnertaco
    Socialen skrev 2008-11-06 10:24:24 följande:
    Jaa, för migg oxå. Det gäller bara att inte snubbla på målsnöret, det gör alltid jag...
    Jo, det brukar jag också göra. Den här gången tänker jag dock faktiskt sätta målet lite högre, jag tror att det kanske är bra med 73-75 kg för mig, det är när jag absolut ska ner till 68-70 som det skiter sig på slutet!
  • Winnertaco

Taaadaaa! Dagens resultat: -1,7 kg
    Snörpligt nog vägrade vågen gå under 100 kg, den stog och fladdrade mellan 99,9 och 100,0 och bestämde sig tillsist för 100,0!

• Winnertaco
    Socialen skrev 2008-11-07 10:38:19 följande:
    Första dagen av mitt nya liv gick bra, pointsmässigt. Inatt har jag varit vaken med krupp-bebis och det rycker i hela kropen efter att få tröstäta godis för att det är sååååå synd om mig Snacka om att leta ursäkter
    Det är verkligen jättesvårt att hålla sig till pointsen när man inte får sova *vet*
  • Winnertaco

Men vad bra att jag ikväll ätit: glass, toblerone, godissnören och cheesecake. Skiter i allt snart, jag KAN inte hålla mig när jag blir frestad Skrikandes

• Winnertaco

Tack för all pepping!

Det har gått bättre en dag nu, igår var vi på kalas, och jag åt ETT mariekex och drack kaffe. Ingen bulle, ingen tårta *hejja mig*

Socialen
    Oj, är du snart i mål Kämpa, kämpa, kämpa!!

• Winnertaco

Grattis hejpa!!

Jag har haft en halvbra veckan. Har skött mig sedan i måndags, helgen var inte alltför bra!
    Jo, jag känner att jag behöver gå dit trots allt!

Svar på tråden Viktväktarvänner