Viktväktarvänner
Jag vill också vara med Var på mitt första möte förra torsdagen och nu i torsdags hade jag gått ner 2,1 kg
Är mycket nöjd!
Tyvärr har det gått lite sämre i helgen, men jag hoppas kunna återhämta mig till på torsdag!
Jag vill också vara med Var på mitt första möte förra torsdagen och nu i torsdags hade jag gått ner 2,1 kg
Är mycket nöjd!
Tyvärr har det gått lite sämre i helgen, men jag hoppas kunna återhämta mig till på torsdag!
Grattis Elly!!
Idag ska jag väga mig. Är rätt nervös, det gick dligt i helgen. Eller "gick dåligt", varför säger man så? Jag kunde inte behärska mig, utan åt en massa jag inte borde ätit är väl en bättre beskrivning
Baaarbamamma
Vv har alltid funkat för mig. Det är typ det enda som funkat...
Taaadaaa! Dagens resultat: -1,7 kg
Snörpligt nog vägrade vågen gå under 100 kg, den stog och fladdrade mellan 99,9 och 100,0 och bestämde sig tillsist för 100,0!
Men vad bra att jag ikväll ätit: glass, toblerone, godissnören och cheesecake. Skiter i allt snart, jag KAN inte hålla mig när jag blir frestad
Tack för all pepping!
Det har gått bättre en dag nu, igår var vi på kalas, och jag åt ETT mariekex och drack kaffe. Ingen bulle, ingen tårta *hejja mig*
Socialen
Oj, är du snart i mål Kämpa, kämpa, kämpa!!
Blärk, idag är det vägning igen. Vill inte. Kan man gömma huvudet i sanden?
Grattis hejpa!!
Jag har haft en halvbra veckan. Har skött mig sedan i måndags, helgen var inte alltför bra!
Jo, jag känner att jag behöver gå dit trots allt!