• SweetLove

Viktväktarvänner

Åh nu hittade jag hit igen ;)
    Har hållt på att räkna men tappat motivation hela tiden, är konstant sugen på sött o ätit varje dag. tips att få bort de någon? Tycker de är extremt jobbigt, jag vill verkligen ner nu.
    Så av allt ätande har man nu lagt på sig några extra kilon.
    Jag ska ner 7kg nu.

• SweetLove

har haft i perioder nu då jag vart utan sött o sen när jag tagit en liten bit av de söta, så går de bara inte att sluta äta.
    har bestämt mig nu från måndag är de stenhårt, borde börja på en gång men de är 2 kalas ihelgen då min dotter fyller 2år så jag vet att jag kommer inte kunna hålla mig ifrån det.
    Nya tag som sagt o jag ska klara detta!
    Så svårt att komma nya maträtter hela tiden, vad äter ni för gott? favorit recept?

• SweetLove

nu ska de ätas massa gott! kalas dags då dottern fyller 2år. Så denna helg kommer inte jag kunna avstå! Men jag ska köra igång på måndag igen ;)

• SweetLove

usch vilken helg med massa fika, idag ska jag börja med pulver o hålla mig borta från mat några dagara bara för att sen komma igång igen!

• SweetLove

Då är jag med igång efter allt sött man slängt i sig. Vilket har blivit ett par kilon.
    Är nu mer peppad .. så detta ska jag klara!

• SweetLove

första veckan igen vart -1,3kg.
    hade nog vart lite mindre, men fick lite ryck på godis o några pepparkakor igår då sambon smarra så smakade allt ;)

• SweetLove

Winnertaco.
    Här är en till, jag kan verkligen inte sluta då jag har börjat heller. De är helt sjukt att man fortsätter, har sagt så många gånger, ny dag imorrn men sen blir man sugen på allt igen o så fortsätter de sådär ;(

• SweetLove

nu är helgen här o jag ska inte äta nåt onyttigt alls.
    har skrivit checklista som ska följas! de får vara nog nuu!
    Hoppas ni andra får en bra helg! :D

• SweetLove

Kvällen igår vart riktigt lyckad.
    När kvällen började närma sig så vart de fruktsallad o senare lite morötter o gurk stavar med en liten skål dipp för mig själv.
    Medans barnen smaska popcorn o sambon chips o dipp så höll jag mig ifrån det! ;)

• SweetLove

första helgen på länge som jag inte ätit massa skit.
    Utan ätit morot gurk stavar med lite dip gjord på lätt turkisk yoghurt, fruksallad med lättglass.

• SweetLove

hur många points i en lussebulle?
    ska ha lucia på dagis imorrn så vet inte hur många jag ska räkna för en?

• SweetLove

Oj oj tack så mycke! tror allt jag skippar den idag o äter snällt 2 pepparkakor i stället.

Körde igång igen på riktigt för en vecka sen o idag visade vågen -1,9kg. Känns helt underbart. Började 4 första dagarna förra veckan att ha detox plåster under fötterna o mitt sötsug har försvunnit. Jag är inte ens sugen längre. SÅ underbart! Nu är jag taggad till max!

Svar på tråden Viktväktarvänner