Umeåmammor januari-februari?
Fia: Nästa sommar så jobbar jag ju inte men jag kan hänvisa dig till mina kollegor med namn och nummer. Så ska vi nog lösa jobb till dig nästa sommar.
Fia: Nästa sommar så jobbar jag ju inte men jag kan hänvisa dig till mina kollegor med namn och nummer. Så ska vi nog lösa jobb till dig nästa sommar.
Fia: Iofs, så är det inte på så många ställen inom handikappp vi har vaken natt. Det är bara på 5 ställen av typ 20 som vi har vaken natt. Iofs så kan jag även hänvisa till ÄO om du hellre skulle vilja vara där. Natt har aldrig varit några problem att ordna.
Om vi tar fikat på kvällen så är jag lätt med. Börjar jobba nu på måndag Jag förkortade ju semestern med 1 vecka men det gör inte så mycket. Har ju tänkt att gå på ledighet i början eller i mitten på januari. Lutar åt just vid årskiftet *glad* Jag ser mitt slut där!!!!!
Fia: Eller om man tar det runt 17-, 18-tiden så hinner jag komma hem och äta middag.
Fia: Funkar för mig!!!
Bergeli: Tack för tipset!!!
Lisabettan: Vad skönt att få du må bättre en stund nu. Hoppas det håller i sig för dit. Lycka till med allt nu!!!`
Jummie: Vars tokfyndade du? Skulle behöva en hel del toppar för 95% av alla mina toppar är för korta.
Har varit och knatat på Nolia idag, trodde inte att man kunde få så ont i ryggen. Hade bra skor men fy fan. Jag har varit helt däckad sedan vi kom hem. Som vanligt så är det mycket skitgrejor men en hel del roligt oxå. Vi gjorde ett spontanköp, en ny säng . Inte så normalt men den var skön å vi fick ett kanonpris. Jag vill ha den nu så jag kan sova skönt *myser*
Hur är det för er andra då? Hur mås det?
jummie: Tack, ska dra en repa i morgon efter jobbet.
Lisabettan: Jodå, i dag känns det betydligt bättre. Tur att man gjorde bort Nolia igår och inte behövde knata dit i regnet. Ja, för 16 000 kr så hoppas jag verkligen att det är ett bra köp
Välkommen till oss buebo!!!!!
jummie: Var på Ersboda men hittade knappt något där *suckar*
I morgon börjar jag jobba *wheeeiiiii*
Lisabettan: Jag såg de där oxå men kollade inte så noga.
Jag ska på Gekås här i september Då lär det bli till att shoppa ordentligt å massa bebisgrejor. Det kommer att gå flyg härifrån under september, oktober och november till Ullared. Det går på 1195 kr då ingår flyg tur och retur, bussresa till jönköping. Ska fara med svägerskorna och svärmor. Sen får man passa på och handla alla julklappar när man är där nere.
jummie: Fast det borde komma in en hel del höst nytt här framöver.
Mjölk: Gud vilken fin klänning. Den ser ut som den klänning jag har tänkt mig den dagen jag ska bli fru Fredriksson Du kommer att vara supervacker på era stora dag.
Fia: För mig är det alldelens lugnt om karln din följer med. Men du får ju på Nolia om två år i stället.
elsakling: Välkommen hit!!!
sofia76: Det lät inte alls någe trevligt med att börja få foglossningar. Jag har ilningar i blygdbenet och jag har inte en aning om vad det kan vara för något. Har ni varit på Ul:et än?
Jo just det ja, glömde att berätta igår att jag såg något helt underbart på tv-kanalen National Geografic igår vid fyra, halv fem tiden. Det handlade om bebisen i magen från celldelningen, embryot till färdigt foster. Det var filmat i magen, alltså som Lennart Nilssons bilder fast det var filmat. Man fick se fosterrörelser, hur fostret gäspade, sög på tummen osv. Gårdagens program sträckte sig till v 26 tror jag att det var. Det var verkligen supermäktigt och sambon satt och såg det oxå. Man fick även se bebisar med 4D ultraljud. Tror att nästa avsnitt går på söndag, måste kolla upp lite mer. Passa på att se det om ni har den tv-kanalen, kl 16.00 eller 16.30 gick det. Jag var alldelens lyrisk efter jag sett det där.