Umeåmammor januari-februari?
Va?! Kan man få 3D bilder i alla fall?! Jag som frågade extra om det. Fick svaret att det tar för lång tid (typ ett par timmar!!) att ställa in maskinen och det har de ju inte tid till annat än om det är något speciellt avikande med fostret som de måste utreda vidare. Morr.. jag ville ju se en 3D bild
Hände mig en lite läskig sak aldeles nyss.. blev lite skakis faktiskt. Satt och jobbade och kände att det är nog var dags att ta lunch snart eftersom jag började känna mig så hungrig. Så fick jag lite magknip och kände hur en våg av illamående sköljde över mig. Sedan bara svartnade det för ögonen, susade i öronen och snurrade i huvet. Jag tappade liksom grepp om verkligheten. Har aldrig varit med om något likanande! Det höll inte i sig mer än ett par sekunder, en halv minut kanske, och sedan började det sakta avta. Jag vart helt kallsvettig på kuppen. Och nu mår jag som vanligt. Skraj man blir!! Han tänka att vad händer om jag tuppar av, tänk om ingen hittar mig typ... Var det måntro blodtrycksfall eller? Någon som känner igen sig?!
Hur gör vi med fikat förresten? Skall vi försöka spika en dag snart? Jag är själv rätt så fleixibel vad gäller, dag, tid och plats så ni andra får gärna komma med förslag! Och väldigt fikasugen