• marry

Vad tycker ni om Dr Browns flaska?

idag har jag köpt en dr browns flaska. tösen som är 6 veckor verkar ha fått i sig mycket luft när hon ätit i våra vanliga esska-flaskor. tänkte testa en och se om det blir nån skillnad. inget kul med en skrikande bebis efter måltiderna. vad tycker ni som har testat?är de bra?

• Svar på tråden Vad tycker ni om Dr Browns flaska?
  • Hannah74

Vi gillade den inte då vi inte kunde få den att sluta läcka.

Nu är vår lille pojk äntligen här-världens vackraste! Och i april-09 får vi ännu en
  • xenaa

vi tyckte de var super bra eller är super bra för sonen har de än och han är 15 mån. men vi har en vanlig esska flaska med. fast dr brown flaskorna gjorde susen när sonen var bebis och hade ont i magen
    kan verkligen rek dem

♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ - ♥ Bönan BF 2oo9-o2-26 ♥
  • TheMilky

Jag älskar dom! Testade alla flaskor som fanns tror jag när dottern skulle ha en, men hon fick magknip av alla, tills jag köpte Dr Brown.
    Angående att de läcker, vår första läckte, men det var pga av att jag vred åt för hårt. Man behöver inte vrida på nappen för kung och fosterland när du har en plastventil som sitter under.

• marry

låter bra. ska testa när elsa vaknar.

• Reyngirl

Dr. Brown är toppen!! Har använt dom till min dotter sen hon var 3-4 veckor och hon har aldrig haft ont i magen pga luft. Hon äter ur dom fortfarande, nu 10 mån.
    Har aldrig varit med om att dom läckt och jag skruvar på korken rätt hårt... Har testat både vanliga och wide-neck.

Hon kan faktiskt inte ens äta ur vanliga flaskor nu Bara sörpla i sig lite vatten, det blir för mycket baksug i dom. I en dr. Brown är det ju "natural flow" som det så fint heter

• Evilina

tycker inte att den hjälper till min lillpojke iaf. han är lika skrikig oavsett vilken flaska vi använder. däremot har vi bytt från semper till hipp på hans ersättning. magen verkar må bättre av det.

• Evilina

tycker inte att den hjälper till min lillpojke iaf. han är lika skrikig oavsett vilken flaska vi använder. däremot har vi bytt från semper till hipp på hans ersättning. magen verkar må bättre av det.

• Logan08

Jag är också nöjd med flaskorna, dottern svalde mycket luft innan så nu kör vi bara med dr brown. Det enda problemet är att nu har jag börjat oroa mig för att använda plastflaskor överhuvudtaget. Hur tänker ni kring det nya larmet?

• mcsn83

Tycker att de är jättebra! Använder inga andra flaskor till min son...

• Majlo

Den e super bra. Vi har den till vår stora tjej (nu 22 mån) som fick ersättningen efter en vecka och har även införskaffat den till nyfödda sonen. Jag kan inte tänka mig att använda någon annan flaska

Svar på tråden Vad tycker ni om Dr Browns flaska?