• Anonym (Booty)

Är det sexigt med stor rumpa?

Jag dras med en rejäl rumpa och har bestämt mig för att tycka att det är sexigt Vad tycker ni andra?

• Svar på tråden Är det sexigt med stor rumpa?
  • 010306

Skulle inte ha nått emot en lite större rumpa själv :) men är tyvärr en sån där fett sätter sig på överkroppen vid viktuppgång. Men man får va glad över det man har & göra det bästa av situationen :)
    Tror det är många män som gillar större rumpor Ts, som tur är för mej finns de några som gillar små med :)

• Bibbidi

Jag har rumpa modell större och jag har bara fått fina kommentarer från mansfolket. De som inte dras till rövar är nog också dem som inte dras till mig. Men de som tycker om det har också visat det.

Min bakdel är mycket uppskattad av min kille. Flört

Är päronformad med normal byst dvs. allt "fett" lägger sig på rumpan, inte på magen.

♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫ www.bibbidi.blogg.se
  • Anonym

Stor häck är bara sexigt om midjan är smal och magen är platt, så att det blir en välmarkerad kurvighet. I mitt tycke.
    Och så är det inte så snyggt om den är stor och har en massa celluliter. Men om den är slät är det fint.

• frun01
    Psychobilly skrev 2008-09-19 23:00:07 följande:
    Stora rumpor är skit snyggt! Det har jag aldrig ens behövt intala mig själv för det har jag alltid fått höra! Får ofta höra av min kompis som är svart att jag är hans vita syster. Just pågrund av att jag har en rumpa som endast mörka kvinnor har turen att få!
    det trodde jag också förr, men det är fel.. Det handlar om hur vältränad man är, man kan forma sin kropp precis som man vill på ett gym, tro mig...

Jag har sett svarta med små rumpor, men generellt har dom större, det måste ju bero på historiken av människan. Dom vita tjejerna sitter mest och stickar typ och dom svarta bär vatten i mil :P (inte nu men förr var det typ så ju). Nu kommer några säkert bli sura o ba nej vi har vart pigor osv, jag vet, det finns alltid undantagsfall...
  • Anonym

Det är hett med stora rumpor:D Jag tränar på gym och lyfter vikter flera gånger i veckan bara för att förstora och forma min. Och neeej det är absolut inte bara svarta som föds med apple bottom haha vissa har turen, andra inte!

• Anonym

Beror på hur man definerar en stor rumpa. Stora rumpor på överviktgia människor som har för mycket fett på hela kroppen och massa celluliter på rumpan och låren är inte ett dugg snyggt, En snygg rumpa ska vara fast och putig, med smala lår och liten midja. 

Såhär ser en snygg stor rumpa ut: 
    http://i50.tinypic.com/i40dif.jpg

• Anonym

Nej, stor rumpa och breda höfter är bland det fulaste jag vet!

Men som många andra skriver är smaken som baken... Huvudsaken du själv är nöjd!

Svar på tråden Är det sexigt med stor rumpa?