• LillFrida

Ska ha "Kinky Horror Fest"! Tips om het/erotisk/sensuell inredning, pynt mm, som ändå är skrämmande!

Vi ska ha en annorlunda halloweenfest i slutet på oktober. Det är en "Kinky Horror Fest" och våra gäster ska få tolka hur de själva vill följa temat, men vi hoppas på många sexiga vapyrer och lite lack och sånt också.
    Men nu måste jag ha hjälp med vad vi ska göra med längeheten, vad vi ska bjuda på för mat (ska ha buffé innan fester börjar), vad man ska göra för bål osv.

Vill INTE ha en klassisk halloweenfest med ägghalvor som ser ut som ögon och sånt, utan mer erotisk underground - horror. Vill INTE heller ha nån Porrgrotta - det ska vara kinky och sexigt, men inte snuskigt. Inga dildos som hänger i taket!

Det här är mina idéer so far:
    - Ställa tv-apparater lite här och var som spelar erotiska vampyrfimler (absolut INTE porr!) och liknande.
    - Täcka fönster med svart spetstyg och hänga svart tyg över sofforna.
    - Tända facklor utanför fönstren.
    - Ha tända ljus lite överallt.

Jag skulle även vilja ha typ skyltdockor lite överallt, men de kostar jättemycket. Skulle även kunna tänka mig att ha plancher på lack och läder eller erotik, men vet inte vart man kan få tag på sånt...

Jag hoppas ni har idéer. Ni får gärna komma med förslag på sensuell mat till vår buffé, eller roliga detaljer över huvud taget.
    Jag är jättetacksam för alla tankar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-16 11:38

Jag har även funderingar på att
    - Ha en antik docka liggande i en kista
    - Göra "skyltdockor" av hönsnät och klä i lack. Skrämseleffekten med en sån bakom dörren blir nog stor!
    - Vill jättegärna komma på nått kul att göra med badkaret, så att folk får sig en liten skrämselhicka när de går på toa!

Idéer?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-19 12:25
    Någon som sett nån av dessa filmer?

Emanuelle and the last cannibals

Sinnenas rike & Passionernas rike

Terror at Orgy Castle

The Demoniacs

Lips of blood

Vampyren - en erotisk mardröm

• Svar på tråden Ska ha "Kinky Horror Fest"! Tips om het/erotisk/sensuell inredning, pynt mm, som ändå är skrämmande!
  • Morbid angel

Har så jädra dålig fantasi så kan inte komma på något alls.

Men fan vad jag vill komma,verkar skitkul

• Lady Namárië

*suck* Det verkar inte gå att posta inlägg med bilder i, så jag testar en fjärde gång och nöjer mig med länkar

Snabb resumé:

"Finger food" (fingerkex, marsipan, flagad mandel, karamellfärg)

www.familjeliv.se/hem/lady_namarie/gallery/phpfpeui7.jpg

"Varsågoda att förse er ur blodpåsarna!" (Bag-in-box"-påse urtagen ur kartongen)

www.familjeliv.se/hem/lady_namarie/gallery/php6krtec.jpg

LN - what more could you want?
  • Airlee

Gör en dekoration på en vägg med till exempel en korsett, en svart mask och en piska.

• Veizades

googlade på sensuell mat.. haha vetitne om ja fick fram något vettigt faktiskt..

läs här om du har tråkigt.. dethandlar om just..sensuell mat
    www.mitthem.net/modules.php&name=News&file=article&sid=6

• LillFrida

Airlee:
    Näe, det ska jag ju ha på mig!

• Snooze

Till bålen har vi alltid lite kolsyreis....spooookey....väldigt populärt även om man måste vara väldigt försiktig med den.

Sen kan du ju servera blodiga bomullstussar och mögligt popcorn. Inte mat direkt men kanske nåt efter maten?

• LillFrida

Lady Namárië: Blodpåsarna var faktiskt en riktigt bra idé...

• Lady Namárië
    LillFrida skrev 2008-09-15 18:46:32 följande:
    Lady Namárië: Blodpåsarna var faktiskt en riktigt bra idé...
    Ja, det såg faktiskt ganska vidrigt ut. Häng upp dem på ställningar, så att de ser ut som riktiga blodgivarpåsar! (Med tappkran )
    LN - what more could you want?
  • Rastafairy

Rödvin och typ kallskuret ...rostbiff wraps o liknande?

Plockmat upplagt på svarta tallrikar med sammetsduk. Tjocka röda ljus.

Gren i taket med porrlyse (röd ljusslinga)

• LillFrida

Vad kan man hänga på väggarna om man tar ner tavlorna?

Svar på tråden Ska ha "Kinky Horror Fest"! Tips om het/erotisk/sensuell inredning, pynt mm, som ändå är skrämmande!