-
stackare, *krama om*Trollmamma07 skrev 2008-09-25 18:05:45 följande:Hej på er! Kommer tillbaks till er om några veckor igen... Fick konstaterat MA idag... Fostret hade dött i v.7 nångång och återbildats till 5e veckan. Så ska bara samla mod till mig nu och ta tabletterna för att framkalla mf. Men som karln säger.. Hellre nu än om 5 månader. Men känns djävulskt tungt endå.
-
finns ändå lite hopp för syskon, han var fullt medveten om att jag ev älar närsomhelst ändå var han med på noterna både igårkväll och imorse
-
jag hade ältrådar och älvärk dag 12-13 är idag på dag 17 är dom vita, trådiga och jag har molvärk, tappen är som en tratt med hårda väggar och ett hål i mitten men stängd, så jag kan väl inte ha äl nu!
-
ja eller hur, nästan så jag tror de själv, är ändå på dag 17 eller nå sånt, förra cykeln enligt tempen så hade jag äl dag 16 eller dag 19, om det nu skulle va äl dag 18-19 denna gång borde inte tempen ligga på 36.8. Det brukar den ligga på efter Äl och jag har haft 36.8 både igår och idag, och sen massa molvärk fredag,lördag, ser ju bakåt i trådarna att jag skrev i torsdags, fredags att jag då både hade molvärk, ont i tappen (de ila och hade sig) Trådiga genomskinliga flytningar samt fick finnar, dom är borta nu!Disan skrev 2008-10-01 13:08:29 följande:tussen: låter som att din äl har varit, eller så beter sig kroppen knasigt igen... ???
Men äl dag 12-14 ja iför sig, dag 14 är ju normalt. men men kanske slipper 33 dagars cykel denna gång och får mensen dag 28, om 10-12 dagar alltså.. -
nej det finns dom som fått stängd tapp efter BIM!JwJw skrev 2008-10-01 15:15:18 följande:Tänkte fråga er visa här i tråden en sak Är det helt kört om man tycker tappen har öppnat sig lite? eller kan man vara gravid ändå?
-
här tycker jag mej känna att tappen ändrar sig hela tiden...
den lever verkligen sitt egna lilla liv.
Min tapp stänger sig ganska fort efter äl, vilket jag nu trodde att äl varit men nu är jag inte lika ja va ska man säga, säker på de -
Grattis Bebislängtan
-
Lisca
jag hade mycke förra cykeln mindre denna cykel! Om jag ens haft ÄL! -
tempen säger äl dag 19 men jag tyckt den varit stängd, liten och stängd, mera öppen dag 12-13... men men det visar sig vad min kropp håller på med...
-
Jag hade älvärk och ältrådar dag 12-13 typ sen blev dom vita och trådiga, eller försvann typ, en dag var de gula.. så skumt, sen fick jag älvärk igen och dom vart som tapetklister, vita/genomskinliga och hala (som det sägs att dom ska va då ägget släpper) Men men sak samma
Va tror ni nu då? Brukar inte jag ha en rätt stor och hård tapp efter ÄL?
Nu är den liten, knappt så JAG når den, men jag når den. det är ovanligt samt mjuk!
men men kan ju va pergohormonerna...