Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Vi som fortfarande försöker Utmana Livmodertappens Egna Vilja

Trollmamma07 skrev 2008-11-04 16:14:29 följande:
    Sådär då har man börjat blöda då. Dag 9 efter äl. Tappen låg, kort, å halvöppen. Tvivlar på nidis. Lika bra å inse fakta att det är mensen Känns bra endå faktiskt! Så nu skickar jag över plussandet till dig tussen *blink blink*
    blir nog inge plus här iaf, dock vaknade jag inatt och det kändes så i bröstvårtorna, hade såååå ONT som att dom legat i kläm eller nått.. ajaj, öm än. Inte lika ont men det kan va att mensen är på gång...
    Nuttans Mamma skrev 2008-11-05 23:06:40 följande:
    Sitter man på huk eller ligger man ner när man ska känna på tappen.. Hej förresten, jag är ny här ;)

lättast på huk! hejhej!

Mimmi86 skrev 2008-11-05 23:47:27 följande:
    Va och kände på min tapp nyligen.. Den är fortfarande mjuk som läpparna något fuktig samt stängd.. har bim på lördag.. när ska tappen öpnnas sig för ev mens?
    min tapp öppnar sig någon dag innan, eller samma dag!
  • TuSSen09
    Trollmamma07 skrev 2008-11-06 08:43:01 följande:
    Det enda jag tycker är lustigt är att de e dag 9 efter äl den började, så hade väl ingen äl denna månad då kanske. Har aldrig haft ont i brösten innan mens men de hade jag nu!Men du ska ju plussa nu tussen jag gav ju över det till dig Mimmi - När min mens kom nu så ändrades tappen pang bom bara. På morgonen när jag kände var den lång, lite fastare å klockrent stängd. Sen kom mensen å då var den kort, mjuk å öppen.
    ingen risk, har haft lite spottings idag, eller ja massa vita flytningar typ och röda små fläckar...
  • TuSSen09
    Trollmamma07 skrev 2008-11-06 17:16:02 följande:
    Okej trist =/ Men nästa månad då? *blink* (försöker hålla modet uppe)
    är nog rätt kört.. ska nog ordna upp mina egna tankar, känslor, mitt eget liv först innan jag sätter ett nytt till världen. Tråkigt men sant
  • TuSSen09

dock finns ju den inre längtan.. men men

jag gick igenom massa bebisplagg igår, ska sätta ut mycke på tradera tänkte ja..

• TuSSen09
    Trollmamma07 skrev 2008-11-07 08:26:09 följande:
    oj ojoj... skulle aldrig klara av å sälja novahs kläder. knappt dom ärvda ens.. :-s Hon blir ju stor å ska ha barn sen å Vet ju själv så kul jag tyckte det var å kunna ha samma kläder på henne som jag hade när jag var lika liten Hennes pyttepyttekläder (alltså dom i stl 40 och dockkläderna) kommer jag aldrig göra mig av med.
    jag har ju köpt lite av och till i 2 år, haft det som lite terapi ihop om att lyckas... känt bra ett tag men nu undrar jag hur fan jag kunnat vara så dum.. va gick jag på! suck! Jag spar mycke av det fanny använt men säljer det också + sånt jag köpt..
  • TuSSen09

här blir det inge mer tappkännande... är nästan så man ska ringa och få tid och så och börja med ppiller eller minipiller eller nått igen så man slipper mensjäveln!

Blir inga fler bebisförsök här iaf..

• TuSSen09

kände på min idag för skojskull, inne i var den hård framför allt på ena kanten alltså insidan var stenhård och utsidan mjuk. Aldrig känt så förr.. tappen kändes öppen med, Låg och början till ältrådar, men va gör det.. suck!

• TuSSen09
    Trolltoka skrev 2008-11-26 15:02:34 följande:
    Ok tack. Då är den som vanligt för mig då med andra ord när den är stängd Lät mysko de där Tussen
    hur då mysko menar du? Har aldrig känt insidan så hård!
    icka76 skrev 2008-11-26 15:02:42 följande:
    Hej Tussen! Är läget på hemmafronten samma som innan?
    det är som innan.. ingen förändring
  • TuSSen09
    Trolltoka skrev 2008-11-27 08:24:01 följande:
    Hm satt och läste förra tråden hur det var innan bim då. Är precis samma lika nu. Dock BIM på måndag... Och negativt ännu. Men är ju några dagar kvar så. *försöker hålla hoppet uppe* Hur är det med dig annars då tussen?
    jovars, jag känner att jag lever....

vet inte varför jag kände på tappen men fick väl lust, börjat få så mycke älsymptom med, har säkert det perfekta ägget nu, ägglossningen har kommit igång men ändå ja förgäves!
  • TuSSen09

kände på tappen igår för skojskull... skulle jag aldrig ha gjort, den var så öppen, mjuk och älig som den bara kan bli!! Hade massa trådiga flytningar med, lite hugg, ilningar och idag har jag molvärk, vadå ägglossning, är kanske kanske the egg lixom, suck! *Snyft*

• TuSSen09
    lillajaganna skrev 2008-12-06 10:41:21 följande:
    TuSSen09 skrev 2008-12-06 10:21:33 följande: vill du inte ha ägglossning?
    jo det är ju kul och veta att kroppen funkar, men vad är det för vits då man inte har nån och mysa med!
Svar på tråden Vi som fortfarande försöker Utmana Livmodertappens Egna Vilja