Hej hej kollar in här igen, det va ju ett tag sen...
Å visst är ja gravid alltid... men fyyy så jag mår! Har alltid vart en tjej med massor av energi å blivit rastlös av att sitta stilla för mycket men nu är jag beordrad till sovvan å det i liggande läge, har ett grymt illamående som absolut inte vill ge sig å kräks nästan bara jag rör på mig å att duscha är en plåga. Varm mat kan jag inte änns tänka på så nyponsoppa å knäckebröd är det som gäller för mig.
Visst är jag överlycklig för att det äntligen tog sig, inte tusan trodde vi att det skulle kräva 17 försök inte!
Men vi hoppas båda två att jag snart kommer må bättre.
Ja va förut sån som sköt ut taggarna så fort non sa saker som; "ta det lungt, tänk inte så mycket på det så kommer det å det kommer när man minst anar"
MEN Nu håller jag med, den månaden det faktist träffa rätt för oss va den månaden vi knapt hade sex alls å ja varken använde Äl tester eller fokusera på att Nuuu ska vi ha sex. Vi hade sex 3 gånger, en helg på hela månaden å det räckte gått å väl... Visst vart man förvånad när man stod där med ett Pluss på stickan men min uppfattning ändrades helt.
Nepp nu måste ja lägga mig ner igen för det snurrar för fullt å ja vill ju inte spy ner datan men Lycka till ni som fortfarande kämpar, ja vet att ni inte vill höra det men ta det lugnt å njut av livet, hur kul är det igentligen att ha sex på schema?
Kram