• Mandi74

Hur får man tiden att gå snabbare, behöver tips på hur jag ska härda ut?!

Har bestämt mig för att lämna min sambo, pga en massa anledningar som jag inte har lust att ta upp här.

Men nu är saken den att vi måste bo ihop månaden ut och det är extremt jobbigt, ena dagen är vi jätte bra vänner medans nästa dag är ett rent helvete. Jag förstår att han tycker det är jobbigt, men jag hari nte ork till att stötta och ta hand om honom oxå på det viset som han vill. Har fullt upp med att få mig själv ur sängen varje dag och att ta hand om mina barn.

jag behöver en massa tips på hur jag får tiden att rusa iväg 3 veckor framåt!!

Idag känns 3 veckor som en evighet..

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Svar på tråden Hur får man tiden att gå snabbare, behöver tips på hur jag ska härda ut?!
  • Sommarbarn 2007

baka
    göra collage med bilder
    göra matlådor
    åk till ikea och fönstershoppa
    rensa ur garberoben
    lek med fingerfärg med barnen

• Mandi74
    Sommarbarn 2007 skrev 2008-09-08 13:54:51 följande:
    bakagöra collage med bildergöra matlådoråk till ikea och fönstershopparensa ur garberobenlek med fingerfärg med barnen
    Bra tips!

Det gäller väl att hålla sig igång antar jag, så går tiden snabbare.
  • Hemliga 72an
    Mandi74 skrev 2008-09-08 13:56:16 följande:
    Bra tips! Det gäller väl att hålla sig igång antar jag, så går tiden snabbare.
    Det är det enda som gäller. Att hålla igång! Vet hur det känns gumsan!
  • Sommarbarn 2007

Just precis - när jag gick på övertid och väntade på förlossningen tycktes varje dag vara evighetslång så jag hittade på små projekt varje dag och fick tiden att gå.

• Mola

Ta med barnen till simhallen, biblioteket, parken, gör små pick nicks.

• Mandi74
    Hemliga 72an skrev 2008-09-08 14:04:08 följande:
    Det är det enda som gäller. Att hålla igång! Vet hur det känns gumsan!
    jobbigt, önskar jag kunde flytta nu. Men nu är det som det är så det gäller väl att bara bita ihop och se glad ut.
  • Anonym

Åk bort på helgerna så känns de lite roliagre att komma hem kanske..

• Hemliga 72an
    Mandi74 skrev 2008-09-08 14:18:56 följande:
    jobbigt, önskar jag kunde flytta nu. Men nu är det som det är så det gäller väl att bara bita ihop och se glad ut.
    Vill du låna ett rum här?
  • Mandi74
    Sommarbarn 2007 skrev 2008-09-08 14:05:36 följande:
    Just precis - när jag gick på övertid och väntade på förlossningen tycktes varje dag vara evighetslång så jag hittade på små projekt varje dag och fick tiden att gå.
    Mola skrev 2008-09-08 14:11:29 följande:
    Ta med barnen till simhallen, biblioteket, parken, gör små pick nicks.
    Bra tips allihopa!

Tack!
  • Mandi74
    Anonym skrev 2008-09-08 14:20:29 följande:
    Åk bort på helgerna så känns de lite roliagre att komma hem kanske..
    har funderat på det, men då kommer tusen frågor från sambon. Orkar inte med att behöva förklara varje steg jag ska ta.

Men funderar på att åka till Malmö en helg. Lite shopping kan alltid pigga upp.
Svar på tråden Hur får man tiden att gå snabbare, behöver tips på hur jag ska härda ut?!