Inlägg från: Caroline05 |Visa alla inlägg
  • Caroline05

Hur ser man att en väska är en äkta Gucci

En länk som kanske kan vara till nytta! www.kjeck.se

Om hur man undviker att bli lurad när man handlar märkesvaror på nätet. Jag skulle nog gå direkt til GUccibutiken eller ABCD, för att vara säker... Men om man orkar lägga ner tid på det så är det inte helt omöjligt att hitta ett fynd heller :)

• Caroline05

Bebbe: Kan lika väl vara nån som inte har så mycket pengar men verkligen ville ha väskan. Haha. Tror inte att det funkar för att se skillnad...

Eller ja, min erfarenhet är att dom som ser trashiga ut brukar ha dåliga kopior ändå :)

• Caroline05

Ja, ska man syssla med kopior får det vara bra kopior! .)

• Caroline05

Luutra: Inte heller nån garanti för att det man köper är äkta... Många säljer ju kopior på nätet för 5-6000 eller ännu mer utan ett uns dåligt samvete!

Däremot har du rätt i att chansen att väskan är äkta är HELT obefintlig om den säljs för 300 :)

• Caroline05

Det är himla bra kvalitet, sedan kan man ju fundera över om en väska oavsett kvalitet kan vara värd så mycket pga just kvaliteten.. Det är rätt mycket märke också. :)

• Caroline05

Nja. Ska man bara ha en väska så håller man sig väl till dom klassiska modellerna som faktiskt funkar att gå omkring med år efter år. Jag skulle aldrig köpa nåt ur säsongskollektionerna som man vet med sig försvinner sen (ex. lackväskorna, indy modellen med fransar och grejer) eftersom jag vet med mig att jag inte har råd att byta ut den om tre månader... ;)

Vad gäller dom klassiska modellerna så har dom inget bäst före-datum. Keep it simple.

Svar på tråden Hur ser man att en väska är en äkta Gucci