• sarahl

GeKås/Ullaredtråden volym 8

åh wallies var ett bra tips, det måste jag ha koll på.

• sarahl

vi åker oxå dit på en lördag. den 26:e stannar hela lör o sön
    får ta båten härifrån på frdagkväll och beräknas vara framme där vi ska bo vid senast 24 och sova sova och u pp iväg. längtar så trots att det är påde lördag och löningshelg. Men jag har vassa armbågar och gubben med.

Donna69 skrev 2008-09-12 07:25:52 följande:
    vi ska dit en lördag (tyvärr) o ska va där vid öppning.lite synd är det att alla bussar rullar in någorlunda samtidigt, men va fasen....LIIITE sport måste det ju va
  • sarahl

jo vi åker oskars, ni då vart bor ni? ska ni oxå ner den helgen? över dagen bara?

• sarahl

jo det är en lördag men vi kommer till vårt boende på natten den 26 och besöker gekås 27 o 28. rörigt det blev.

Folkracetjej skrev 2008-09-12 07:40:10 följande:
    e inte den 26 en fredag? eller har jag sett så fel
  • sarahl

hur är det med små instrukent typ marakkas, typ bonga trumma, osv.

• sarahl

jag har heller inte hittat någon men nu har jag min älsklingsväska från stadium 99:-

BrödernaBus skrev 2008-09-12 16:02:53 följande:
    Å tack så mycket vad glad jag blir!! Har letat överallt efter en bra väska men inte hittat nån som verkar bra. MissKaos: Du hade hittat mycket fint till bebis! Kommer säkert att köpa nästan samma saker :)
  • sarahl

vi bokar hos en tant som har massa olika ställen att bo på. Betalar 160 :- per person och natt.
    Sandra G skrev 2008-09-13 13:22:02 följande:

Jag bor också i Stockholm och tänkte åka dit. Hur mycket kostar det att hyra stuga och så?
  • sarahl

vi ska oxå åka, när drar ni. Har aldrig åkt dit med barn och skulle inte vilja det heller, fast är de så där små så. Sjal är ju sjukt skönt att bära i så det är nog en bra lösning. Jag har burit oscar i både mei tai och ergo (båda hemsydda), långa stunder och det märks knappt. vanlig bärsele däremot är gräsligt.

mammatre skrev 2008-09-13 17:05:46 följande:
    Vi skall ha med vår då 4mån gamla kille. Kommer ta med bärsjal som han sover bra i o som jag kan bära honom i i timmar samt mjuklift som jag vid behov kan ha i kundvagn. Vill ju inte att vagnen skall ta all plats i bilen.
  • sarahl

har ingen länk men telefonnummer. jag inboxar imorgon, måste hitta lappen. påminn mig om det inte dyker upp
    Sandra G skrev 2008-09-13 18:51:24 följande:

Sarahl:Såg du min fråga till dig?
  • sarahl

Sandra G och Norpan 74- Det ligger lite olika beroende på vart som är ledigt. Denna gång får vi bo 1 mil därifrån förra gången, behövde vi inte ens ta bilen, körde kundvagnen direkt upp i trädgården till det huset vi fick då.

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8