GeKås/Ullaredtråden volym 8
åh wallies var ett bra tips, det måste jag ha koll på.
åh wallies var ett bra tips, det måste jag ha koll på.
vi åker oxå dit på en lördag. den 26:e stannar hela lör o sön
får ta båten härifrån på frdagkväll och beräknas vara framme där vi ska bo vid senast 24 och sova sova och u pp iväg. längtar så trots att det är påde lördag och löningshelg. Men jag har vassa armbågar och gubben med.
jo vi åker oskars, ni då vart bor ni? ska ni oxå ner den helgen? över dagen bara?
jo det är en lördag men vi kommer till vårt boende på natten den 26 och besöker gekås 27 o 28. rörigt det blev.
hur är det med små instrukent typ marakkas, typ bonga trumma, osv.
jag har heller inte hittat någon men nu har jag min älsklingsväska från stadium 99:-
vi bokar hos en tant som har massa olika ställen att bo på. Betalar 160 :- per person och natt.
Sandra G skrev 2008-09-13 13:22:02 följande:
vi ska oxå åka, när drar ni. Har aldrig åkt dit med barn och skulle inte vilja det heller, fast är de så där små så. Sjal är ju sjukt skönt att bära i så det är nog en bra lösning. Jag har burit oscar i både mei tai och ergo (båda hemsydda), långa stunder och det märks knappt. vanlig bärsele däremot är gräsligt.
har ingen länk men telefonnummer. jag inboxar imorgon, måste hitta lappen. påminn mig om det inte dyker upp
Sandra G skrev 2008-09-13 18:51:24 följande:
Sandra G och Norpan 74- Det ligger lite olika beroende på vart som är ledigt. Denna gång får vi bo 1 mil därifrån förra gången, behövde vi inte ens ta bilen, körde kundvagnen direkt upp i trädgården till det huset vi fick då.