Inlägg från: Mollymajs |Visa alla inlägg
  • Mollymajs

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Vi va där i Fredags vid löning och visst va det mkt folk men inte alls så mkt vi trode det skulle va. Tycker inte det va så trångt där inne. Ja tror många hoppar över o åka vi löning för att slippa mkt folk o tänker alla så är det ju inte så mkt folk Vi kommer o åka samam helg nästa höst igen. Fast det är klart ju närmare julen det går ju mer folk.

• Mollymajs

Kom på några tips för de som inte är så jätte Ullareds vana. plocka på er två, tre kundkorgar o packa småsaker o ställ under vagnen. Sen om ni är där vid öppning gå inte först genom hygien, herrkläder o barnkläder utan vänd på varvet o ta inredning o leksaker först, sen baby o underkläder. Vi brukar sedan gå till barnkläderna, Herr och dam o ta hygien och nedervåningen sist.

Ja trängs heldre bland kläderna sen en bland inrednng o leksaker. Sen tycker ja att det är OK om nåt bland hygien är slut då då det finns i många andra butiker i samma prisklass.

Är man sen helt ny på Ulla såtryck ut en karta från deras sida kanon o ha om man inte hittar.

• Mollymajs

39.95 st

Lingonflickan skrev 2008-09-29 21:25:04 följande:
    Vad kostar lusselinnen/tomtedräkter och pepparkaksdressar?
  • Mollymajs

Den fanns i fredgas för 99 kr.

Constelacion skrev 2008-09-30 22:11:44 följande:
    Någon som vet om de fortfarande har deras leksakskundvagn fylld emd leksaksfrukt och dylikt? pris i så fall på den ungefär?
  • Mollymajs

Måste höra om nån vet va den sjungande spindelmannnen dockan kostar. Missade den totalt när vi va där i fredgas. Dottern hade älskat den.

• Mollymajs

Visst har ja köpt den Det är inte den jätte stora utan den lite mindre. men den stora fansn med och ja tror den kostade 340 eller nåt sång men kan ha jätte fel

h81 skrev 2008-10-01 00:27:19 följande:
    mollymajs:visst hade du köpte fisher pricebondgården?? *har frågat så många om saker så jag vet inte hur jag har det längre haha* var det den där "vanliga" stora modellen eller någon mindre??
  • Mollymajs

Tack då ska ja leja nån o köpa den
    Diana P skrev 2008-10-01 09:34:00 följande:

Mollymajs:Den kostade 49:- kr,kan verkligen rekomendera den!!Både min 3-åring och min 1,5-åring älskar den.Den e cool
  • Mollymajs

Baby/ barn hygien är vid vanliga hygienen fast lite mot väskoran. Sen är babysakerna kvar där bakom leksakerna i hörnet.

Pigelinen skrev 2008-10-01 10:51:15 följande:
    Har de flyttat tillbaka babysakerna igen? I sommras var de längs in i butiken mot lagret bortanför leksakerna men nu när jag kollar på deras karta så står beby på gamla stället...
  • Mollymajs

De har innan haft en stol som heter RuffKuff men minns inte va de kostade och om de finns kvar nu då det va kasnke ett år sen ja såg den.
    Linda och Rasmus skrev 2008-10-10 20:36:07 följande:

hej hej!!Finns det typ Tripp Trapp stolar att köpa på Ullared???Tack!
  • Mollymajs

Vi köpte en lucia klänning och en tomteklänning för 40 kr st. Eller 39.95 för att va korrekt. Tror pepparkaksdressen kostade samma.

lyckligmamma skrev 2008-10-11 18:54:26 följande:
    www.tradera.com/Pepparkaksklanning_med_huckle...Vad kostar sånt på ullared??? strl 98 letar jag efter eller lucia nattlinne eller tomte dräkt, 98
  • Mollymajs

Vet nån va fällarna kostar på Gekås. Dinns det olika eller bara en sort. Vi fick en 06 därifrån till dottern o skulle vilja ha en till till lillasystern.

• Mollymajs

Någon som nyligen vart på Gekås o vet om fällarna till barn finns i andra färger en svart och va de kostar. Är ute efter en gul7biege som passar barnvagn.

• Mollymajs
    em 81 skrev 2008-11-21 13:53:47 följande:
    jag åker förresten om c.a 1,5 timme.. =)har c.a 35 minuters biltur så de e inte farligt =)men det kommer bli farligt idag med tjockplånbok, mohahaaa...
    Du kan inte kolla pris o färger på får fällarna till barn om du går förbi. Vet att de har svarta men är ute efter en ljus gul aktig. Köpte en där för två år sen o vill ha en till minstingen.
  • Mollymajs
    minasöner skrev 2008-11-21 14:47:01 följande:
    vi har köpt en ljus när wille var liten, då fanns det
    En kändis Vi har en ljus till Ella o vill ha en likadan till Malva men en kompis va där förra veckan o såg då bara svarta.
  • Mollymajs
    Prinssestårtan skrev 2008-11-21 15:41:01 följande:
    Mollymajs: Jag var där i måndags, köpte en grå fäll till systerdottern för 249 kr. Det fanns även svart & vita, ej samma märke som dom sålde förra året.
    Tack. Hur såg den grå ut. Såg den ut som de de har haft eller är "ullen" anorlunda.
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8