Inlägg från: kattengustav |Visa alla inlägg
  • kattengustav

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Skötväskan kostar 99 kr och är hur bra som helst.

BrödernaBus skrev 2008-09-12 15:42:02 följande:
    Hej tjejer!Jag ska till Ullared nästa vecka och tänke kolla med er om man kan hitta nån bra skötväska där? Den ska gå att hänga (sätta fast) på vagnen, ha lock och helst dragkedja upptill... Vad kan man mer hitta? Kläder vet jag finns i mängder men annat som är bra att ha till bebis.../MiniSkorpan
  • kattengustav

Jag köpte en amningskudde, men jag har väl använt den 1 gång. Alltså inget man måste ha direkt. Det är bara onödigt.

Krabbolina skrev 2008-09-12 17:33:04 följande:
    hur är det med ammningskuddar?
  • kattengustav

Ja det finns spjälskydd utan nalle phu på och det finns gå stol i två olika färger.

JanuariBaby skrev 2008-09-14 07:05:22 följande:
    Någon som vet om det finns själsängskydd som INTE har Nalle puh tryck? Sen undrar jag oxå om det finns gåstolar på Gekås?Kan passa på och tacka er som orkar svara på frågor från oss som inte har varit på Gekås, det hjälper massor!
  • kattengustav

Ska ner till Ullared den 10 oktober tillsammans med min mamma. Ska bli så kul. Har inte varit där sen i våras, så nu ska vi handla lite julklappar och sånt så det är klart. Även dagiskläder till Stina. Hon börjar ju dagis i januari. Fy vad tiden går fort.

• kattengustav

Ja, den finns i blandade färger också så som grön och röd och sånna klara färger. Jag köpte också den gråa för jag tyckte den var snyggast.

Liten familj skrev 2008-09-19 09:33:57 följande:

Fanns den i andra färger? Ljusare? Har en vit hund med massa massa hår... Inte så kul om gåstolen är helt vit efter ett litet race i lägenheten...
  • kattengustav

Hittade inget svar på min fråga så jag frågar igen. Någon som vet vad en trappgrind på gekås kostar?

• kattengustav

ok,då köper jag där istället för på jysk för dom kostade 400 kr.Då får jag mäta trappan innan jag åker. Vet du om man skruvar fast den eller hur man gör?

Smultronhjärta skrev 2008-09-30 12:23:04 följande:
    Den kostar 200 någonting-minns inte exakt men max 299 alltså- och en förlängare kostar 50-60kr (om jag minns rätt)
  • kattengustav

Hur lyckas man få ner varor för det i vagnen? Fast det är klart det är ju många som har fler en en vagn och sen kanske det var tv aparater och sånt.
    Vet du vad Wii spelet kostar hos er?

InHeaven skrev 2008-10-02 17:25:18 följande:
    jag kan ju säga att man gör av med en hel del pengar när man är där trots att det är billigt... Jag hade en kund i tisdags som handlade för drygt 10.500 men det flesta handlar för ca 4000:-
  • kattengustav

IKEA har själv gått ut och sagt att man inte ska använda deras i vagnen, det är en matta som är behandlat med något, så hade dom skrivit i ett mail till en tjej som frågat. Det stod i en tråd här på FL.

MiniMie skrev 2008-10-05 16:26:36 följande:
    hum.. jo vi har ett "äkta" oxå.. men, har användigt IKEA´s fårskinn i sittvagnen på dagis.. Och vet många mer som använder de lika. Har tom gjort hål i de för bältet.. toppen.Finns ju även korthåriga på IKEA..så är de annat än längden på håret de beror på?Och varför egentligen itne långhårigt? mer än att de kanske itne är så bekvämt att ha håret i ansiktet när man är liten....
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8