GeKås/Ullaredtråden volym 8
Skötväskan kostar 99 kr och är hur bra som helst.
Skötväskan kostar 99 kr och är hur bra som helst.
Jag köpte en amningskudde, men jag har väl använt den 1 gång. Alltså inget man måste ha direkt. Det är bara onödigt.
Ja det finns spjälskydd utan nalle phu på och det finns gå stol i två olika färger.
Ska ner till Ullared den 10 oktober tillsammans med min mamma. Ska bli så kul. Har inte varit där sen i våras, så nu ska vi handla lite julklappar och sånt så det är klart. Även dagiskläder till Stina. Hon börjar ju dagis i januari. Fy vad tiden går fort.
Ja, den finns i blandade färger också så som grön och röd och sånna klara färger. Jag köpte också den gråa för jag tyckte den var snyggast.
Liten familj skrev 2008-09-19 09:33:57 följande:
Tror säkert någon frågat detta innan, men vad kostar trappgrindarna på gekås? Om det finns.
Hittade inget svar på min fråga så jag frågar igen. Någon som vet vad en trappgrind på gekås kostar?
ok,då köper jag där istället för på jysk för dom kostade 400 kr.Då får jag mäta trappan innan jag åker. Vet du om man skruvar fast den eller hur man gör?
Hur lyckas man få ner varor för det i vagnen? Fast det är klart det är ju många som har fler en en vagn och sen kanske det var tv aparater och sånt.
Vet du vad Wii spelet kostar hos er?
IKEA har själv gått ut och sagt att man inte ska använda deras i vagnen, det är en matta som är behandlat med något, så hade dom skrivit i ett mail till en tjej som frågat. Det stod i en tråd här på FL.