Inlägg från: Dundermamman |Visa alla inlägg
  • Dundermamman

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Ang. dammsugarpåsar...finns det till centraldammsugare (Nilfisk) också eller bara "vanliga" på GeKå´s? Här hemma kostar 3 påsar 189:-...

• Dundermamman

Någon som vet utbudet på sällskapsspel?
    Priser på tex "Tjuv & Polis", "Monopol Spiderman" mm?
    Utbud skinnjackor till dam strl.XL?
    Funderar på julklappsinköpen på GeKås den 9 december

Vi har kattungar
  • Dundermamman

Ni som är på GeKås ofta ...vilken veckodag är bäst att åka? Jag ska dit vecka 50, hade tänkt tisdagen (9/12) men kanske det är "bättre" på måndagen (8/12)?
    I fjol var jag där på luciadagen och då var där otroligt lugnt...många var väl på lussefirande i sina barns skolor

Frågade förut om ungefärligt pris sällskapsspel typ "Tjuv och Polis" ...här hemma på Coop tar de 299:-!

Vi har kattungar
  • Dundermamman
    Smultronhjärta skrev 2008-11-11 10:17:20 följande:
    Hellre tisdag än måndag tycker jagVet inte det exakta priset på tjuv & polis mer än att Gekås priser på sällskapsspel är oftast mycket bra
    Tack för ditt svar...då blir det nog tisdagen som jag redan hade tänkt
    Vi har kattungar
  • Dundermamman
    Mrs Kaffelatte skrev 2008-11-12 09:00:54 följande:
    En liten fråga.. Funkar den där köbarometern på Gekås hemsida?Tycker alltid att den visar att det itne är någon kö..
    I söndags fm funkade den när jag kikade in på hemsidan! Den stod på det röda samt att det stod att det var med är 1½ timmes kö!
    Vi har kattungar
  • Dundermamman
    Dundermamman skrev 2008-11-12 09:12:55 följande:
    I söndags fm funkade den när jag kikade in på hemsidan! Den stod på det röda samt att det stod att det var med är 1½ timmes kö!
    med=minst
    Vi har kattungar
  • Dundermamman

Tjoho, nästa onsdag är jag där Någon som vet utbudet på PS2-spel och sängöverkast till dubbelsäng,gärna quiltat i brunt eller mörkgrönt? Finns det katt-tillbehör, typ klätterträd,leksaker & prasseltunnel?

Vi har kattungar
  • Dundermamman
    naddie skrev 2008-12-03 11:00:22 följande:
    Svar på #4781PS2-spel fanns det MASSOR utav nere i källaren :)Sängöverkast tittade jag inte på mer än till bebben. Men katt tillbehör (djur i allmänhet) finns det massor av!
    Tack...det låter ju lovande
    Vi har kattungar
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8