• Pixxi

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Ni som köpt velourbyxor på gekås, vilka storlekar fanns det?

Tradera.... tidskrävande hobby
  • Pixxi
    sarahl skrev 2008-09-22 14:33:52 följande:
    och vi åker samma helg som löning hur osmart är det. men kul ska det bli.vet ni om det finns elektrisk luskam på gekås?
    Gekås är så stort så är man bara ute i lite god tid eller kommer lite senare på kvällen så går det bra ändå Vi var där sista veckan på sommarlovet o lön, vi fick plats ändå
    Elektrisk luskam har jag aldrig sett, fast jag har ju inte letat heller
  • Pixxi
    sarahl skrev 2008-09-26 07:14:10 följande:
    ikväll åker vi båten till oskarshamn, för att vara reda att bestiga gekås imorgon och på söndag. Listan börjar bli lång. och det lär bli trångt i bilen. Tur vi bara är 2 vuxna.
    Åh vad roligt. Hoppas att ni får det trevligt. Bor ni på campingen?

Vägen mellan oskarshamn o ullared är så himla tråkig. Men det är de värt
  • Pixxi

Lite nyfiken bara sarahl. Vi brukar bo på campingen o det är så mysigt

Jag åker nog i november Men då bor jag hos mamma så det blir ingen camping utan bara gekås över dagen

Hoppas ni hittar massa kul

• Pixxi

Jag ska också dit nästa vecka ... Verkar var några som ska dit då

• Pixxi

Jippi... nu är det bestämt Ullared på torsdag....

• Pixxi
    Smurfan28 skrev 2008-11-03 11:04:46 följande:
    Ni som vart i ullared och bott på campingen.. vi har bokat en campingstuga 4 bädds utan toa och undrar nu har långt det är till toaletterna och duscharna från dom stugorna?? någon som kan hjälpa mig?
    Det är inte alls långt... Jag har bott på campingen massa ggr o det är inte långt mellan nåt, campingen är inte så stor.
  • Pixxi

Mellan camipingen o Gekås är det en bit, men det gör inget på vägen dit Vägen tillbaka kan vara lite trögare

• Pixxi
    hursomhelst skrev 2008-11-03 13:56:44 följande:
    tjo... gekås väntar på torsdag.. nån som vet hur läget är där nu.. massa folk`??
    Jag ska också dit på torsdag.. vi kanske syns
  • Pixxi
    Längtande Lina skrev 2008-11-24 16:00:21 följande:
    Nån som har sett om dem säljer väggalmanackor? Gärna sådana familjealmanackor, där man får en "rad" per familjemedlem!
    japp,,, jag köpte våran där.  Jag kan kolla vad den kostade om du vill.
  • Pixxi

Klantigt av mig.Generad.. jag glömde att min mamma betalade min då jag glömde lägga den på bandet. Kommer inte i håg, o det står ju inte på kvittot heller.
    Men det är en med 4-5 olika spalter o den finns lite överallt , det är djur på som är tecknade. Den är bra jag har haft den i flera år.

• Pixxi
    Två ska bli tre skrev 2008-11-28 18:51:08 följande:
    Morgonrockar.. Finns det? Och vad kan de kosta?
    Jag köpte jättefina, sånadär jättemjuka till mina töser, en med hjärtan på o en med regnbåge o stjärnor. De kostade 99 kr styck
  • Pixxi

Kolla mätaren Idag är man glad att man inte är i ullared o ska in på Gekås

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8