Bobbenn skrev 2008-09-21 14:41:06 följande:
Hej hej. Någon som haft med sin 6 månaders till Ullared? Hur har det funkat med mat, sömn och allmänt?Ska ev åka på tisdag och vet inte om jag vågar följa med (har 25 mil dit)
Jag ska snart ner till Gekås med min niomånaders och jag är inte orolig, har iofs pappa med mig.
Men åka till Ullared går väl lika bra som att åka till vilken annan by som helst...Gekås är en annan historia.

Man kan inte fråga sådär, det beror ju på hur barnet är såklart. Det finns två fikaoaser och jag har för mig att det finns micro i dom. Annars går burkmaten att öta kall. Men är barnet lättstört när det ska äta så är det ju kört, då får man gå ut. Detsamma gäller sömn. Har du ingen "barnvakt" du kan ta med ifall det inte funkar. Faktum är ju att man inte vet om man inte testar. "Bökiga" barn kan bli lugna och obökiga där och tvärtom. Vi har 40-50 mil dit. Vore jag dig skulle jag åka, det värsta som kan hända är ju att du inte kan handla utan måste vara ute och promenera med ditt barn. Fast det förutsätter ju att du kan ta vagnen med dig.
Lycka till!