GeKås/Ullaredtråden volym 8
Har dom regnmössor (sydväst) till barn? Lindex hade fina men dom är slutsålda med en gång.
Har dom regnmössor (sydväst) till barn? Lindex hade fina men dom är slutsålda med en gång.
Oj vad billigt! Lindex kostade ju 99 kronor om jag minns rätt! Ska försöka bearbeta dom hemma här om jag kan få med mig någon imorgon (svärmor är här...kanske kan få med mig sambon oxå...han har aldrig varit där...då är det väl på tiden!! Men han får väl fnatt för jag var där 2 ggr förra månaden!!)
Uttrycket från min sambo: IGEN! Vi svärmar ju över med saker...
Ni som är där oftare än jag...brukar det vara mycket folk där efter lunch en lördag? Vet att det är olika gånger...funderar bara på om vi ska åka dit idag...
Det finns 3 skoaffärer, göteborgs kex butik, netonnet, lite smått o gott...
Är det någon som vet om dom har kvar en stor Caterpillar på leksaksavdelningen (dom ser ut såhär: www.bruder.de/typo3temp/images/05fecc-626d5-679.jpg). Den var nog ca 30 cm (utan skopan inräknad). Vad kostar den?
Jag ångrar så att jag inte köpte den när jag var nere för ett tag sedan...nu har jag ingen möjlighet att åka ner igen innan jul o grabbens födelsedag. Tänkte om det var någon som skulle ner o isåfall kunde köpa en sådan. Självklart betalar jag allt (priset + frakten).
Jaha...sökte precis på det och hittade en sida om det är den: www.dollarstore.se