Inlägg från: Karl Fazer |Visa alla inlägg
  • Karl Fazer

GeKås/Ullaredtråden volym 8

Undrar om de har fårskinn och vad de i så fall kostar. Ska till Ikea i helgen och har tänkt köpa deras Ludde men min syster ska till gekås i nästa vecka så det äe ju retfullt att köpa på ikea om de har billigare på gekås.

• Karl Fazer

Hittade det här angående Ikeas fårskinn

Hej,

Tack för ditt mail.
    Ludde fårskinn innehåller inga farliga kemikalier. Dock rekommederar vi inte att använda denna till små barn. Detta pga att håren på fällen är ganska långa och barnet lätt kan få dem i munnen. Håren i sig är även ganska sträva, vilket kan medföra att om ett litet barn ligger med sin bara hud mot fällen så kan huden av friktionen bli röd och lite irriterad. Fällen säljs som en matta.

Med vänlig hälsning
    IKEA Kundservice, Marie

Jag har tänkt ha det i vagnen under åkpåsen och ser absolut inga problem med det. Men är det billigare på Gekås så köper jag där istället. Men finns det bara gult där? Skulle hellre ha grått som finns på Ikea.

• Karl Fazer

Undrar om det finns örontermometer och vad den i så fall kostar

• Karl Fazer

Även intresserad av badstol/badstöd till bebis, någon som vet om det finns, och pris?

• Karl Fazer
    Fyrklovern skrev 2008-09-14 22:43:49 följande:
    Japp, det finns, vet inte vad den kostar dock, men jag har för mig det var runt 60-70 kroner.
    va, det kan väl inte stämma. Trodde de låg på cirka 400-600 kronor. Gåkås har iof bra priser men det verkar lite väl extremt
  • Karl Fazer

Tack för alla svar. Tyvärr kommer jag inte själv dit men min syster ska dit i morogn så jag har tänkt skicka bud så därför är det bra och veta lite innan vad som finns och vad det kostar.

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8