GeKås/Ullaredtråden volym 8
Någon som har sett om de har lära gå-vagnar? Pris?
Någon som har sett om de har lära gå-vagnar? Pris?
Bara två dagar kvar, på torsdag ska vi iväg!!! Ska shoppa bebiskläder, kläder till stora tjejen (fast jag brukar inte hitta så mycket till henne), julklappar samt diverse annat smått och gott! Nån som har tips på julklappar till en 4-åring som man kan fynda på Ullared???
Har lagt in bilder från mina fynd i torsdags i bildtråden. Finns även i mitt galleri om nån hellre tittar där!
Angående bilar:
Vi åkte 7 personer (jag, min man, vår 3-månaders bebis, svärmor och mannens 3 tonårsbarn) i en sharan utan takbox, det enda lastutrymmet var ett liiitet utrymme bakom de bakersta sätena. När vi kom ut med tre fulla kundvagnar tittade vi på varandra och skakade på huvudena, trodde vi skulle få gå och lämna tillbaka hälften... Men det gick! Vi pressade in alla kassar utom tre därbak, 2 hamnade bakom sonens bilstol och svärmor hade en med sköra saker vid sina fötter. Helt otroligt att vi fick plats!
Jag vill åka dit igen!!! Hann bara med det jag hade på listan sist, dvs kläder till barnen mest... Vill nöjesshoppa också!!! Och köpa julklappar! Men vågar nog inte ge mig iväg med bebis nu , det verkar som om det alltid är mycket folk nu fram till jul. Vi var iväg en torsdag i september, då var det lugnt!
De köper väl in från olika ställen, men köper så enormt mycket att de får ner priserna. Trodde jag i alla fall. Annars känns det som om typ alla butiker i Sverige måste gå i kk