• Callina

Spice Gold ??? Droger !

Någon som känner till det? Och hur man märker om ens tonåring har tagit det?

• Svar på tråden Spice Gold ??? Droger !
  • Bevabus

Jag sökte lite på nätet och fick upp det här i ett forum av någon som hade prövat det.
    "testade spice en gång, aldrig mer..smakade riktigt jävla illa, luktade illa, blev yr o illamående, tog ett sånnt jävla bloss att ja trodde ja skulle dö efter nårra bloss...men man får en hungerkänsla av guds nåde o allt smakar så grymmt gott..men ja kunde knappt sommna för huvudverken ja fick efter allt lagt sig o på morronen måde ja inte prima heller..spara dina pengar ist, de e mitt råd"

Det smakar tydligen jätteilla enligt många också.

• lovenotyou

Spiceruset har en förmåga att slå helt fel och smakar inte alls sött och gott som cannabis därför är det väldigt många som bara testar det någon gång ich sedan går öcer till Cannabis eller lägger ner men symptomen är detsamma som för Cannabis pupillstorleken ändras och ögonen blir glansiga och ofta rödsprängda. Man blir sugen på sötsaker men alltsmakar gott och man bara vräker i sig.

Hoppas det hjälpte lite och att det inte är så att han andvänder sig av det. även om jag personligen inte ser problemet med det.

• Marc Sjöströn

Spice är lagligt till 100% och inte farligt
    ända man kan känna är obehag!

• Callina

Tack för alla svar, jag misstänker inte att min tonåring tar det, men vet att han kollat upp det själv och vill därför vara förberedd. Dock verkar det vara lugnt och jag har inte hittat något att bli misstänksam på

Svar på tråden Spice Gold ??? Droger !