Amarena: tja, det är kanske ekologisk sirap Men jag tycker att de kör mycket (just i hälsokost/ekologiska affärer) med att tex malto di riso (som väl i princip är glukossirap?) skulle vara bättre än socker, vilket det såvitt jag vet absolut inte är.
Usch ja, jag minns när vi skulle fota E på ambassaden, det var så jobbigt för de såg inte på skärmen hur fotot skulle bli så de tog "i blindo" och sen tog det en evighet för att få resultatet. Vi var tvugna att ta matpaus Kan ju säga att E inte är det minsta lik sig på fotot nu!
Tuntalisa: trist med såna jobbarkompisar, hoppas i alla fall att det ska bli bra när du väl börjar. Hur ska ni göra, ska Lucas gå på asilo nido?
Jag har ju börjat jobba igen, men det har inte blivit många dagar för E har varit dålig till och från. Igår var vi hos pediatran för hon hade feber hela söndagen och hon såg att E hade ordentligt inflammerat tandkött pga tandsprickningen, jättesvullen är hon. Det jobbigaste är att hon sedan några dagar i princip vägrar äta annat än liiite mjölk, yoghurt och frukt. Ett och annat kex kan slinka ner om det är ordentligt uppmjukat i mjölk... Hon är redan rätt liten så det är ju inte så mycket att ta av, hoppas verkligen att tänderna kommer fram snart!