Pappaträffar i Göteborg
Jag ska gå på pappaledighet från och med 1 september. Jag undrar om det finns fler pappor som är lediga och skulle vilja träffas för att fika/promenad och låta dom små liven leka.
Jag ska gå på pappaledighet från och med 1 september. Jag undrar om det finns fler pappor som är lediga och skulle vilja träffas för att fika/promenad och låta dom små liven leka.
Tja, vi kan ju ta en fika på café Cava vid linnegatan på söndag istället? Vad sägs om det?
Vi är öppen för vad som helst på söndag kanske lite promenad i stan me fika ellr käk, om vädret tillåter. Annanrs finns ju femmen med g park, om de skulle regna.Men som sagt kom me förslag.
Jag hade gärna följt med och badad idag men vi har varit sjuka här några dagar och är fortfarande inte helt hundra så vi får hoppa det.
Söndag låter ju kul att hitta på något men helgerna är som regel redan uppbokade, tyvärr. Men vardagar går fint så om någon är på att göra något nästa vecka så är jag intresserad.
Tjena grabbar !!
Ser att det är dåligt drag i tråden, jag håller på att flytta nu men nästa vecka är det rätt lugnt i bussen. Kom med förslag !!!
Hej på er!
Jag skall gå hem på pappaledighet i november och tänkte bara höra om det fortfarande är någon action i denna tråd. I min bekantskapskrets är det lite dåligt med lediga pappor och det vore ju lite kul att träffa lite nytt kul folk och lite nya barn för Felix att leka med.
Det har varit dålig fart men jag har inte haft tid då jag har fixat till vårat ny hus.
Men från och med måndag har jag mer tid. Så vad tycker ni om att försöka träffas på tisdag och ta en promenad och fika. Kom med förslag om när och var, jag kan när som.....
Jag hakar gärna på promenad och fika, men inte förrän nästnästa vecka. Har ni några favoritställen för dylikt? Sambon rekomenderade just ett stället som heter Glädjebubblan. Vet inte var det ligger, men det skall tydligen vara ritigt bra med en del fik och en stor lekdel för barn!
Jag är på imorgon om det fortfarande är aktuellt? Ska vi säga runt 13:30, promenad och sedan fika på gädjebubblan kanske?
Jag har fortfarande en vecka kvar i bojor (på jobbet), men tisdagen den 4e är jag på!
Vi smålänningar då. Vilka ska vi fika med?
Bara 08:or här?? Haha
Ops! Menade 031:or då.
jag tänkte åka till Valhallabadet med Isabelle imorgon och jag tänkte kolla om någon är intresserad av att hänga på?
I vanliga fall skulle jag haka på. Men nu håller jag och Mika på med inskolningen + försöker komma i ordning efter flytten.
Men vi skulle nog kunna åka och bada mitten på nästa vecka, Någon som skulle vilja haka på?
Torsdagar är bra baddagar på familjebadet bredvid Valhalla för då är det 34 grader. :D
Men jag är öppen för andra förslag sålänge det är ok temperaturer i vattnet.
Nån som är sugen på en fika på Glädjebubblan nästa måndag/tisdag?
Glädjebubblan låter bra. Var där en eftermiddag senast och då var det hysteriskt mycket folk, kanske innan lunch är en bättre tid? Tisdag låter bra för mig.
Äntligen har vi flyttat klart, nu väntar vi på nedslag nummer två. Jag är mer nervös denna gång, 23nov är det sagt. Sen så är vi på banan igen, roligt att det är fler som har tagit sej hit. Simma lugnt!!
Hårdrock i blodet skrev 2008-11-16 17:21:45 följande: