Inlägg från: Hårdrock i blodet |Visa alla inlägg
  • Hårdrock i blodet

Pappaträffar i Göteborg

Tjena grabbar !!

Jag är en pappa till en 11mån tjej, vi bor ute i Fiskebäck och vi är gärna med på normala eller galna upptåg. Har varit pappaledig sedan feb, börjar och jobba 21okt igen. Ett till litet liv väntas i nov 23(cirkus). Hoppas många hänger på tråden nu !!

• Hårdrock i blodet

Var i Boråsdjurpark för 2v sedan dit måste ni åka, hur bra som helst. De va synd att vi precis varit där, som tur är finns det ju en hel del att göra. Någon som vill hitta på något i veckan, Mån eller Tis?

• Hårdrock i blodet

Slottsskogen, Botaniska,Buslandet ellr en liten stadsvandring med lite smått o gott !!

• Hårdrock i blodet

Jag ska till buslandet ( hisingen) imorgon måndag runt 17;30, är det någon mer?

• Hårdrock i blodet

Fullt upp till nästa onsdag, vi hörs !!

• Hårdrock i blodet

TJENA TJENA !!

Är det någon som följer med till lek o buslandet imorgon torsdag 2okt. Jag o min dotter på 1år åker ditt för det ska ju vara sånt inneväder, eller har nån en annan ide !!??

• Hårdrock i blodet

På söndag, då kan jag och min dotter.

• Hårdrock i blodet

Vi lägger ner söndagsaktiviteten, har feber och halsfluss.

• Hårdrock i blodet

Vi är öppen för vad som helst på söndag kanske lite promenad i stan me fika ellr käk, om vädret tillåter. Annanrs finns ju femmen med g park, om de skulle regna.Men som sagt kom me förslag.

• Hårdrock i blodet

Tjena grabbar !!

Ser att det är dåligt drag i tråden, jag håller på att flytta nu men nästa vecka är det rätt lugnt i bussen. Kom med förslag !!!

• Hårdrock i blodet

Äntligen har vi flyttat klart, nu väntar vi på nedslag nummer två. Jag är mer nervös denna gång, 23nov är det sagt. Sen så är vi på banan igen, roligt att det är fler som har tagit sej hit. Simma lugnt!!

Svar på tråden Pappaträffar i Göteborg