Pappaträffar i Göteborg
Jag går också på pappaledighet den 1:e September och jag är intresserad av att träffas.
Jag har en dotter på 13 månader och bor tillsammans med min sambo på Hisingen (St: Jörgens Park).
Jag går också på pappaledighet den 1:e September och jag är intresserad av att träffas.
Jag har en dotter på 13 månader och bor tillsammans med min sambo på Hisingen (St: Jörgens Park).
Tisdag passar mig bäst, tid och plats låter kanon. Skickar över mitt nummer också.
Är det någon mer som är sugen så är det bara att haka på :)
Måndag eller tisdag fungerar för mig. Några ideér på vad man kan göra?
Har inte kunnat kolla familjeliv förrän nu, lite sent såg jag då. Någon som vill hitta på något imorgon eller på torsdag? Bara ta en promenad någonstans och sedan ta en kaffe?
johst: Jag är på att åka med till Borås nästa vecka.
Ska vi köra en sväng på tisdag då? Promenad i stan med fika som johst föreslog kanske?
12:00 fungerar bättre för mig. Ska vi säga vid pressbyrån den tiden?
Jag hade gärna följt med och badad idag men vi har varit sjuka här några dagar och är fortfarande inte helt hundra så vi får hoppa det.
Söndag låter ju kul att hitta på något men helgerna är som regel redan uppbokade, tyvärr. Men vardagar går fint så om någon är på att göra något nästa vecka så är jag intresserad.
Jag är på imorgon om det fortfarande är aktuellt? Ska vi säga runt 13:30, promenad och sedan fika på gädjebubblan kanske?
jag tänkte åka till Valhallabadet med Isabelle imorgon och jag tänkte kolla om någon är intresserad av att hänga på?
Torsdagar är bra baddagar på familjebadet bredvid Valhalla för då är det 34 grader. :D
Men jag är öppen för andra förslag sålänge det är ok temperaturer i vattnet.
Glädjebubblan låter bra. Var där en eftermiddag senast och då var det hysteriskt mycket folk, kanske innan lunch är en bättre tid? Tisdag låter bra för mig.